Reisgenoot(en) gezocht! brommer vakantantie Alpen

Wil je een meeting organiseren? Of wil je deelnemen aan een meeting? Dan is dit de plek.
koen007
Banden plakker
Vervoersmiddel: Derbi senda

Reisgenoot(en) gezocht! brommer vakantantie Alpen

Ongelezen bericht door koen007 »

Hallo!

Afgelopen zomervakantie ben ik met een stel vrienden met de brommer naar de eifel in Duitsland op vakantie geweest,
Echter dit jaar wil ik meer!
Zo is dus het idee ontstaan om met de brommer richting de Alpen te gaan, (Zwitserland)
Echter kan ik niemand in mijn naaste omgeving vinden die enthousiast genoeg is om mee te gaan op deze trip.
Dus vandaar dat ik hier een oproep doe.

Even wat over mezelf:
Ik ben 18 jaar en doe dit jaar eindexamen aan de havo en heb dus een lange vakantie periode,
Ik rij zelf op een derbi senda met 80cc malossi mhr cilinder icm met standaard pijp, (stil en zuinig maar toch snel!)
En heeft ook lekker veel koppel,
btw Ik schrik niet van een kilometer of 300 op een dag :thumbup:

Laat even weten of je het leuk lijkt deze zomervakantie mee te gaan!

Gr Koen!
Mijn derbi Full pro race: http://www.youtube.com/watch?v=2oVtOKX5oM0" onclick="window.open(this.href);return false;
koen007
Banden plakker

Re: Reisgenoot(en) gezocht! brommer vakantantie Alpen

hier trouwens een foto van mijn brommer met een setje koffers voor bagage:
Afbeelding
Mijn derbi Full pro race: http://www.youtube.com/watch?v=2oVtOKX5oM0" onclick="window.open(this.href);return false;
awilderink
Banden plakker
Vervoersmiddel: Rieju MRT, 2009 DR80
Contacteer:

Ongelezen bericht door awilderink »

Beste Koen,

Je had me een private message gestuurd, ik kon deze op een of andere manier niet beantwoorden.
Ik ga inderdaad met de zomervakantie met de brommer weg, dit doe ik samen met een vriend van mij. Ik sta open voor je verzoek om mee te reizen. Ik zelf rij op een Rieju MRT, 50cc (zelf gemodificeerd voor accu) en deze rijdt 70 km/h. De snelheid is nog wel wat op te krikken maar ik wil er niet teveel aan kloten omdat ik nog wel op m'n brommer wil kunnen vertrouwen op zo'n reis. Mijn vriend rijdt op een Piaggo NRG die max 75 loopt. Ik weet niet of je dit vervelend vind aangezien jouw senda 130 loopt.

Beide Brommers zijn uitgerust met TomTom navigatie (iPhone met tomtom app). Wij zijn 17 jaar.
De reis is als volgt: 1 Juli, Nederland, Duitsland, Zwitserland, Italie (Blijven we rond de 2 weken hangen), Zuid Frankrijk naar mijn ouders in St. Tropez. daar blijven we een paar dagen en dan gaan we terug rijden naar Nederland om zo rond de 24e weer terug te zijn. Per dag gaan we ongeveer 300 km rijden.

Groeten Arvin
Don't fix it if it isn't broke
koen007
Banden plakker

Oke, dat klinkt echt heel gaaf!
Ik had heel toevallig ook een beetje die route in mijn hoofd,
eigenlijk heb je een van alles het beste, de alpen in Zwitserland, de gezelligheid en de sfeer van Italië, en de mooie kust van Frankrijk.
Echter ben ik bang dat ik niet met jullie mee kan......
Ik vertrek 4 juli met mijn familie voor 3 weken naar Noorwegen, en kom de 24 juli weer terug,
Mijn brommer reis zal ik dus moeten plannen na 24 juli of voor 4 juli.
Of als derde optie de vakantie met mijn familie opzeggen. (als dit uberhoud mogelijk is)
Dit is een moeilijk besluit, en wil dit eigenlijk alleen doen als ik zeker weet dat jullie ook echt gaan...
En zelfs dan is het nog lastig kiezen...
awilderink
Banden plakker
Vervoersmiddel: Rieju MRT, 2009 DR80
Contacteer:

Ongelezen bericht door awilderink »

Day wij gaan is al zeker, en we zijn al verbreidingen aan het treffen. De keuze of je meegaat met je ouders of met ons is volledig aan jou, al klinkt Noorwegen ook erg gaaf!
Ik heb je al opgezocht op facebook (Koen posthouwer als ik het goed heb) en heb je ook een berichtje gestuurd. Als je mee gaat is het wel fijn dat het een beetje klikt. Niet dat je voor niks je noorwegen reis hebt opgezegd. Heb je geen berichtje ontvangen? dan kan je ook mij even opzoeken. Ik heet Arvin Wilderink. http://www.facebook.com/awilderink" onclick="window.open(this.href);return false;
Don't fix it if it isn't broke
koen007
Banden plakker

ik heb je toegevoegd op facebook, we houden nog wel effies contact! ;)
Plaats reactie