Ik ga maar 80km/h met een v6'je

Maar binnenkort mss een dr70 eronder dus hopelijk met veel chance 100km/h

haha, daar ging ik ook paseren om dan door te rijden naar de velden/bossen van bertem en meerbeek:Dproud_owner_derbi!!! schreef:aja misschien kunnen we ook eens langs meerbeek rijden das ook redelijk mooi en een beetje heuveltjes is ook leuk he
aja tuurlijk: daarna zijn de afdalingen !!!!!!!!!!!!!!!!
ik ben ook vanplan om het begin oktober te doen.KREGO schreef:haha, daar ging ik ook paseren om dan door te rijden naar de velden/bossen van bertem en meerbeek:Dproud_owner_derbi!!! schreef:aja misschien kunnen we ook eens langs meerbeek rijden das ook redelijk mooi en een beetje heuveltjes is ook leuk he
woon je zo dichtbij? want ik komt nogal veel aan de verlate brug in meerbeek/leefdaal
KREGO schreef:ik ben ook vanplan om het begin oktober te doen.KREGO schreef:haha, daar ging ik ook paseren om dan door te rijden naar de velden/bossen van bertem en meerbeek:Dproud_owner_derbi!!! schreef:aja misschien kunnen we ook eens langs meerbeek rijden das ook redelijk mooi en een beetje heuveltjes is ook leuk he
woon je zo dichtbij? want ik komt nogal veel aan de verlate brug in meerbeek/leefdaal
en het gaat waarschijnlijk met mijn parmakitje zijn
Ow das ne mindere xp maar we passeren er wel een paaryakkoox schreef:passeren we veel tankstations? want kan maar 50-60km rijden met een volle tank
en je denkt dat ik er meer ga doen met mijn parmakit?yakkoox schreef:passeren we veel tankstations? want kan maar 50-60km rijden met een volle tank
ok is dit alleen voor derbi's of ook gewone scooters toegelaten?Bob1993 schreef:Daar kunnen we eventueel voor zorgen!
Zal het eens vragen aan Krego..