Enjoy and keep on spamming!

Pieke schreef: Ik hou van tieten
Joram schreef:Heerlijk strak, daar hou ik wel van.
spijker95 schreef:Heerlijk strak
Haha ik snap dat je moeite hebt om zoiets te herkennen, immers: 'it takes one, to know one'.Joram schreef:Welk postuur heb je het over?
oke, nu moet ik hier nog even de humor in zien. bedankt.spijker95 schreef:Voor de leken onder ons: ik doel nu op de afwezigheid van postuur bij Joram.
ramonl schreef:dan zullen we maar niet naar jou luisterenWiebevZ schreef:gewoon lekker luisteren wat je zelf mooi vind.
spijker95 schreef:Heerlijk strak
Jouw opmerking was anders ook niet heel gevatJoram schreef:Beetje afschuifsysteem wat je nu toepast
Doe maar geen moeite, straks doe je je hersens nog pijn.ramonl schreef:oke, nu moet ik hier nog even de humor in zien. bedankt.spijker95 schreef:Voor de leken onder ons: ik doel nu op de afwezigheid van postuur bij Joram.
ga nu niet de slimmerik uithangen hier marijnspijker95 schreef:Doe maar geen moeite, straks doe je je hersens nog pijn.ramonl schreef:oke, nu moet ik hier nog even de humor in zien. bedankt.spijker95 schreef:Voor de leken onder ons: ik doel nu op de afwezigheid van postuur bij Joram.
pizzabezorger schreef:Nee snelgas geeft meer hetzelfde effect als een mhr team 80. Zoals de naam al zegt ga je er gewoon veel sneller van. is zegmaar een goedkopere optie om op te voeren. Als je nog snelgas zoekt heb ik er nog wel een paar liggen.
ramonl schreef:dan zullen we maar niet naar jou luisterenWiebevZ schreef:gewoon lekker luisteren wat je zelf mooi vind.
jou beeldscherm is gewoon geen hd daarom zie je de swag nietjony schreef:Die foto van bpsurfer![]()
![]()
komt niet eens in de buurt van een kwaliteit foto en dan ook nog dat bewerken wat het er niet beter op heeft gemaakt.
bpsurfer schreef:jou beeldscherm is gewoon geen hd daarom zie je de swag nietjony schreef:Die foto van bpsurfer![]()
![]()
komt niet eens in de buurt van een kwaliteit foto en dan ook nog dat bewerken wat het er niet beter op heeft gemaakt.
idd is wel nodig de laatste tijd vind ik forum gaat achteruit (sorry voor off topic)JD schreef:sommige foto´s![]()
wilde ook nog zeggen, JO3P je bent goed bezig! df weer terug op de rails zetten