Chat topic #2

Hier kun je al je off-topic of niet Derbi gerichte berichten kwijt.
Gebruikersavatar
42
Pro tuner
Berichten: 3643
Lid geworden op: zo 20 okt 2019, 01:14
Vervoersmiddel: Aprilia RS4
Locatie: Zeeland

Re: Chat topic #2

Ongelezen bericht door 42 »

EO regenboog met tekst "Er is hoop" ?
Waffen SS ?
Padvinders ?
BLM ?
Gebruikersavatar
kiris
Banden plakker
Berichten: 17
Lid geworden op: za 27 mar 2021, 19:19
Vervoersmiddel: nsr 50 mini, nsr 80, crf 450/80, mtx50r, mt80r2

Re: Chat topic #2

Ongelezen bericht door kiris »

eo en regenboog gaat niet samen geloof ik, en of er nog hoop is?
waffen ss, nee die hebben mn opa ooit gevangen gezet dus die doen we niet
padvinders, nee die ook niet, ik was op de basisschool al gezakt voor veterstrik diploma
blm, nee ben geen fan van marxisme

nog ff door raden haha...zelfs als je het zou zien is het eigenlijk niet te raden of je moet het echt kennen en eerder gezien hebben.
't is in het kader van de vijand van mijn vijand is mijn vriend, en je afrikaanse vriendin heeft het vroeger mischien nog wel gezien.
lastig persoon die niet remt niet voor censuur of onderdrukking.
100% bosbefok
Jan w. 50
Banden plakker
Berichten: 0
Lid geworden op: di 30 mar 2021, 19:28
Vervoersmiddel: Unimog 2400 agrar

Re: Chat topic #2

Ongelezen bericht door Jan w. 50 »

Heb je die nutria , zelf in de nek geslagen ?
Ik gok dat er ussr op je hoofddeksel staat
Gebruikersavatar
42
Pro tuner
Berichten: 3643
Lid geworden op: zo 20 okt 2019, 01:14
Vervoersmiddel: Aprilia RS4
Locatie: Zeeland

Re: Chat topic #2

Ongelezen bericht door 42 »

Die Nutria is wel heel erg ja... :lol:

Mooi dat je ook hier zit Jan, leuk !
Gebruikersavatar
kiris
Banden plakker
Berichten: 17
Lid geworden op: za 27 mar 2021, 19:19
Vervoersmiddel: nsr 50 mini, nsr 80, crf 450/80, mtx50r, mt80r2

Re: Chat topic #2

Ongelezen bericht door kiris »

het is alleen nutria kleur, een soort bruin.
dus niet zo'n heel beest..haha :woot:
en ussr is het ook niet, dat is communisme en ben ik niet bepaald fan van :sick:

welkom jan.
unimog = cool.
weet nog dat de brandweer bij ons er vroeger een had om mee door het bos te crossen. ieder kind was echt fan van dat ding en wilde er later ook eentje als ze groot waren.

in noorwegen heb ik ze nog niet gezien zelf, wel heel veel mercedes trac modellen. die vind ik ook gaaf. vooral de grote met turbodiesel als die met een volle kar met boomstammen de tunnel in gaan, dan hoor je ze keihard fluiten.
lastig persoon die niet remt niet voor censuur of onderdrukking.
100% bosbefok
Jan w. 50
Banden plakker
Berichten: 0
Lid geworden op: di 30 mar 2021, 19:28
Vervoersmiddel: Unimog 2400 agrar

Re: Chat topic #2

Ongelezen bericht door Jan w. 50 »

Ik zie je er voor aan .om het waterkonijn de jas uit te trekken
Een op je hoofd te zetten.

Ik rij al 17 jaar met zo'n kreng. Dat lijk loopt 110 kmh
Een 265 pk aan de pto

Effe wat anders. Ik kijk hier al een paar dagen rond. Ik voel me thuis loos . Ik wil weer trug naar het bf . Ik heb mijn wortels daar. Ik laat jullie weer los. Leuk is het niet maar ik doe het wel.
Gebruikersavatar
42
Pro tuner
Berichten: 3643
Lid geworden op: zo 20 okt 2019, 01:14
Vervoersmiddel: Aprilia RS4
Locatie: Zeeland

Re: Chat topic #2

Ongelezen bericht door 42 »

Geen probleem Jan..had t ook wel verwacht misschien.
Chat gedeelte hier is niet erg druk bezocht en met zn drieen is het toch anders, sneller uitgeluld enzo.
Jammer maar het is niet anders.
Moet zeggen dat ik BF op zich ook wel mis, we hadden daar een leuk ouwe lulle clubje :lol:
Misschien reageer ik er nog wel eens, maar dat zal alleen op jou en Erwin zijn.
Vraag me wel af of het nog wat wordt daar nu, voordat die gestoorde Bosbefok :D op BF kwam was het er ook vaak maar stil eigenlijk.
Gebruikersavatar
Matthijs H
Schakelrijder
Berichten: 179
Lid geworden op: zo 16 feb 2020, 01:07
Vervoersmiddel: Ford Fiesta ST Line
Opel Vivaro
Tomos
VW Golf MK 4 sold)
VW Golf MK2 (sold)
Peugeot 206 GTI 2.0 (total loss)
Derbi DRD Pro 06 (sold)
Derbi DRD LTD 07 (sold)
3x Derbi DRD Racing (sold)
2x tomos (sold)
Yamaha Aerox (sold)
Peugeot Vivacity (sold)
Locatie: In zo'n omgeving waar een paar huizen staan en mensen wonen.

Re: Chat topic #2

Ongelezen bericht door Matthijs H »

Zal ik mijn bijdrage leveren?
Tis mooi weer vandaag jongens.

Vandaag trekken er wolkenvelden over het land, in het noorden kan daar later op de dag heel lokaal lichte regen uit vallen. In het zuiden en zuidoosten lost de bewolking deels op en schijnt de zon geregeld. De maximumtemperatuur loopt uiteen van 8°C op de Wadden tot 13°C in Zuid-Limburg. Er staat een matige noordenwind, aan zee en op het IJsselmeer is de wind vrij krachtig en later op de dag krachtig.
A't nie ghit zoas 't mot, mot 't mih zoas 't ghit.
Gebruikersavatar
42
Pro tuner
Berichten: 3643
Lid geworden op: zo 20 okt 2019, 01:14
Vervoersmiddel: Aprilia RS4
Locatie: Zeeland

Re: Chat topic #2

Ongelezen bericht door 42 »

Jij bent veels te jong voor ons clubje..jongere..pas als je zucht en steunt bij het overeind komen mag je meedoen.. :lol:
Aan de andere kant ben je wel een Zeeuw..die zijn vaak al vroeg bejaard.. :roll:

Hoor weinig meer van je huusje...nog steeds niks begrijp ik ?
Gebruikersavatar
Matthijs H
Schakelrijder
Berichten: 179
Lid geworden op: zo 16 feb 2020, 01:07
Vervoersmiddel: Ford Fiesta ST Line
Opel Vivaro
Tomos
VW Golf MK 4 sold)
VW Golf MK2 (sold)
Peugeot 206 GTI 2.0 (total loss)
Derbi DRD Pro 06 (sold)
Derbi DRD LTD 07 (sold)
3x Derbi DRD Racing (sold)
2x tomos (sold)
Yamaha Aerox (sold)
Peugeot Vivacity (sold)
Locatie: In zo'n omgeving waar een paar huizen staan en mensen wonen.

Re: Chat topic #2

Ongelezen bericht door Matthijs H »

Leeftijd is ook maar een cijfertje... Hoewel sommige voorgaande berichten m’n pet idd te boven gaan. Dus moet jij ook niet gaan zeiken dat het zo rustig is. Punt.
Zuchten en kreunen doe ik momenteel al met mn gekneusde ribben :P Achja, Luctor Et Emergo ofzo iets...

Huisje gaat door, als alles mee zit augustus/september!

BIER!!!!!!
A't nie ghit zoas 't mot, mot 't mih zoas 't ghit.
Gebruikersavatar
42
Pro tuner
Berichten: 3643
Lid geworden op: zo 20 okt 2019, 01:14
Vervoersmiddel: Aprilia RS4
Locatie: Zeeland

Re: Chat topic #2

Ongelezen bericht door 42 »

Matthijs H schreef: Zuchten en kreunen doe ik momenteel al met mn gekneusde ribben :P Achja, Luctor Et Emergo ofzo iets...

Huisje gaat door, als alles mee zit augustus/september!

BIER!!!!!!
Zal niet meer zeiken !
Dan anders.
Punt.
:D

Nieuwe vriendin ?

Zal duimen dat het mee zit met huis, meestal heb jij dat probleem niet..dat het mee zit.. :lol:

Proost.
Gebruikersavatar
Matthijs H
Schakelrijder
Berichten: 179
Lid geworden op: zo 16 feb 2020, 01:07
Vervoersmiddel: Ford Fiesta ST Line
Opel Vivaro
Tomos
VW Golf MK 4 sold)
VW Golf MK2 (sold)
Peugeot 206 GTI 2.0 (total loss)
Derbi DRD Pro 06 (sold)
Derbi DRD LTD 07 (sold)
3x Derbi DRD Racing (sold)
2x tomos (sold)
Yamaha Aerox (sold)
Peugeot Vivacity (sold)
Locatie: In zo'n omgeving waar een paar huizen staan en mensen wonen.

Re: Chat topic #2

Ongelezen bericht door Matthijs H »

42 schreef:Nieuwe vriendin ?
Nee dat is sinds paar maanden ook over en uit, dat resulteerde niet in gekneusde ribben maar gebroken hart :lol:

Nee mee zitten doet het allemaal niet echt, ach God heeft het zo gewild denk ik (A)
A't nie ghit zoas 't mot, mot 't mih zoas 't ghit.
Gebruikersavatar
kiris
Banden plakker
Berichten: 17
Lid geworden op: za 27 mar 2021, 19:19
Vervoersmiddel: nsr 50 mini, nsr 80, crf 450/80, mtx50r, mt80r2

Re: Chat topic #2

Ongelezen bericht door kiris »

riep er iemand bier? :thumbup:

wat jan op bf wil begrijp ik niet, daar gebeurt minder dan hier, met 2 personen overgebleven. maargoed het is zijn eigen keuze.

wat een vertoning gister met die politiek. is wel duidelijk dat de nederlandse vereniging van judassen een heleboel leden heeft, allemaal met de ruggegraat van een mossel.

kaag heeft bereikt wat ze wilden bereiken bij d66, notitie laten zien door ollongren, dan hoop heisa en positie van minister president kapen. hebben ze ook niet voor niks de afgelopen 5 jaar al zo naar toe gewerkt. gaat allemaal volgens plan.
dat ze zelf ook verantwoordelijk zijn voor het geklep over omtzigt hoor je ze verder niet meer over, net als het cda.
3 schuldigen, 1 onderuitgehaald, en straks gaan ze met zn 3-en weer verder. precies als met de toeslagen affaire.

nederlandse politiek is een vuurpeleton dat een stoelendans doet, als de muziek stopt grijpt iedereen een geweer en degene die misgrijpt die vangt de kogel.

en ondertussen word iedereen die zich niet aan cojona maatregelen houd als zondebok neergezet en afgemaakt.
door mensen die nog steeds niet zien dat het wel of niet opvolgen van de maatregelen geen enkele invloed heeft op de maatregelen en de duur daarvan. de enige die verantwoordelijk zijn voor de maatregelen is de politiek, niet pietje die zonder mondluier boodschappen doet of wimpie die naar de kerk gaat. van wimpie wilden ze sowieso af want religie vinden ze fout omdat die nog een bepaalde machtspositie hebben en het nederlandse cultuur is. exotische religies krijgen daarintegen gewoon vrij spel.

ik ben benieuwd wat het "in mijn land" bij mij met de wapenwet gaat doen. ben verplicht x keer per maand actief te schietenen aan wedstrijden deel te nemen als voorwaarde voor het soort en aantal wapens dat ik op vergunning heb. sinds october ligt alles al plat dus ik vermoed dat ze op die manier een hoop wapens bij mensen willen gaan weghalen, past helemaal in het europese programma waar dikke moeke solberg netjes achter aan hobbelt.
in october werd ook ingevoerd dat mensen onklaar gemaakte wapens moeten laten registreren als ze die kopen, met weer als doel om ze straks na volgende wetsverandering allemaal in te laten leveren voor vernietiging.
wat dan overblijft zijn de jachtwapens, nieuwe jagers zijn er niet bijgekomen omdat de verplichte cursus al sinds begin cojona gedoe niet meer gegeven worden.
zo zie je maar wat voor effect dat hele world economic forum plan heeft...overheid heeft opeens vrij spel en kan doen en laten waar ze zin in hebben, vooral dat wat daarvoor juridisch niet kon dat kan nu wel via omwegen.
ondetussen stijgen de prijzen van antieke vrijgestelde wapens dag na dag...rara hoe zou dat komen?

maar gelukkig nog niet zo'n puinzooi als in corrupt eu-filiaal nederland.

@matthijs: gebroken hart, laat je niet kisten, is einde van de wereld niet.
je moet relaties gewoon zien als het hebben van een hond, die gaat ook niet eeuwig mee. het is leuk als je een hond hebt maar als ie dood gaat of wegloopt ben je gewoon dezelfde als die je ervoor was. balen dat de hond er niet meer is maar zonder red je het ook en er lopen er genoeg rond. er zijn zelf hele asiel sites waar je ze kunt vinden (kost wel klauwen met geld en wat je er vind die hebben vaak veel onredelijk hoge eisen, daarom zitten ze daar ook).
bijkomend voordeel: jij bent straks de baas in je huisje. héél veel mannen zullen daar stront jaloers op zijn. die mogen niet eens zelf bepalen wanneer ze een fles of blik bier lostrekken.
lastig persoon die niet remt niet voor censuur of onderdrukking.
100% bosbefok
Gebruikersavatar
42
Pro tuner
Berichten: 3643
Lid geworden op: zo 20 okt 2019, 01:14
Vervoersmiddel: Aprilia RS4
Locatie: Zeeland

Re: Chat topic #2

Ongelezen bericht door 42 »

O jee..kutwuuve oak altied.. :lol:
Gebroken harten zijn best kut.
Meer bier !

Dat gedoe met die zichtbare aantekening was me idd ook net ff te doorzichtig..zo stom zijn die haaien niet.
Dit was idd een vooropgezet iets waar ik me even van af heb gevraagd waarom het gedaan is, met welke opzet maar dat werd idd snel duidelijk ja.
We worden al een half jaar richting D66 heks gemasseerd.
Gebruikersavatar
Matthijs H
Schakelrijder
Berichten: 179
Lid geworden op: zo 16 feb 2020, 01:07
Vervoersmiddel: Ford Fiesta ST Line
Opel Vivaro
Tomos
VW Golf MK 4 sold)
VW Golf MK2 (sold)
Peugeot 206 GTI 2.0 (total loss)
Derbi DRD Pro 06 (sold)
Derbi DRD LTD 07 (sold)
3x Derbi DRD Racing (sold)
2x tomos (sold)
Yamaha Aerox (sold)
Peugeot Vivacity (sold)
Locatie: In zo'n omgeving waar een paar huizen staan en mensen wonen.

Re: Chat topic #2

Ongelezen bericht door Matthijs H »

@Kiris, ik ben gezegend met een fantastisch lieve border collie, beestje is bijna 10j en een heel mooi karakter. Zoveel meer te vertrouwen dan de mens, wat ik uit ervaring heb ondervonden. Afijn, na 1.5 jaar is het wel even pittig, maar voor ons allebei is het beter zo. En zoals jij zegt, gewoon meer bier! :wub: (hoewel zij daar toch weinig over te zeggen had :-P)

Huisje kijk ik gigantisch naar uit, lekker eigen stekje en mooie tuin van 40m diep.
Alles op z’n tijd, ben tenslotte ook nog maar 19 maar de plek waar ik nu woon zou ik graag gedag zeggen... :)

Het beestje waar ik zo trots op ben:

Afbeelding
A't nie ghit zoas 't mot, mot 't mih zoas 't ghit.
Gebruikersavatar
kiris
Banden plakker
Berichten: 17
Lid geworden op: za 27 mar 2021, 19:19
Vervoersmiddel: nsr 50 mini, nsr 80, crf 450/80, mtx50r, mt80r2

Re: Chat topic #2

Ongelezen bericht door kiris »

mooi beessie !! en ook mooie foto.

40m diepe tuin kan ie zn lol wel op. en op zo'n stuk kun je zelfs de brommer nog goed testen. maar sprint wint die hond altijd :D :thumbup:
lastig persoon die niet remt niet voor censuur of onderdrukking.
100% bosbefok
Gebruikersavatar
Matthijs H
Schakelrijder
Berichten: 179
Lid geworden op: zo 16 feb 2020, 01:07
Vervoersmiddel: Ford Fiesta ST Line
Opel Vivaro
Tomos
VW Golf MK 4 sold)
VW Golf MK2 (sold)
Peugeot 206 GTI 2.0 (total loss)
Derbi DRD Pro 06 (sold)
Derbi DRD LTD 07 (sold)
3x Derbi DRD Racing (sold)
2x tomos (sold)
Yamaha Aerox (sold)
Peugeot Vivacity (sold)
Locatie: In zo'n omgeving waar een paar huizen staan en mensen wonen.

Re: Chat topic #2

Ongelezen bericht door Matthijs H »

Haha precies, ondanks de leeftijd zit er nog behoorlijk pit in het beestje. Hoewel een dagje slapen voor haar ook geen probleem is.
Overigens kunnen dubbele remschijven dan ook geen kwaad, na die 40m volgt er een sloot... :lol:
Brommer tijdperk is voorbij, maar hoop deze zomer of volgend voorjaar wel een crosser te kopen (zonder kenteken). Eerst maar m’n rijbewijs terug krijgen en een andere auto kopen...
A't nie ghit zoas 't mot, mot 't mih zoas 't ghit.
Gebruikersavatar
42
Pro tuner
Berichten: 3643
Lid geworden op: zo 20 okt 2019, 01:14
Vervoersmiddel: Aprilia RS4
Locatie: Zeeland

Re: Chat topic #2

Ongelezen bericht door 42 »

Gekneusde ribben, andere auto, rijbewijs...wtf heb je gedaan ??
Gebruikersavatar
kiris
Banden plakker
Berichten: 17
Lid geworden op: za 27 mar 2021, 19:19
Vervoersmiddel: nsr 50 mini, nsr 80, crf 450/80, mtx50r, mt80r2

Re: Chat topic #2

Ongelezen bericht door kiris »

ik zag iets staan van 206 gti 2.0
met zo'n raketje ben je al snel je rijbewijs kwijt.
vroeger zelf heel veel mazzel gehad met gebrek aan controles op de brabantse achteraf weggetjes en snelwegen. ik reed altijd te hard, echt veeeeeeel te hard. 180 waar je 80 mag geen probleem. alsof ik constant achtervolgt werd zo reed ik.
als ik 's avonds een lang stuk over de snelweg moest dan deed ik dat zonder kentekenplaat achter, als je al gepakt werd kostte het maar een paar euro extra en flitsboetes kreeg je dan sowieso nooit.

sind ik weg ben uit nederland heb ik al jaren een stressloos leven, superpensioen, dus echt nul haast meer.

de max snelheid hier is 80 km/h (snelwegen hebben ze alleen in het zuiden een paar).
sommige jongeren,meestal die op de olieplatforms of in de scheepvaart werken kopen een porsche, bmw m-serie, amg, ferrari of iets anders met minstens 500 pk en binnen 2 maanden staat ie weer te koop want rijbewijs kwijt en celstraf. omdat ze dan ook niet naar hun werk kunnen staat het huis dan vaak ook snel te koop en zijn er weer wat dames vrijgezel want dat word toch wel als faal gezien in de meeste families.

een lijstje verkeersboetes die ze hier hebben:

door rood rijden 680 euro,
niet stoppen voor zebra pad 680 euro,
rijden op de busbaan 550 euro,
te weinig afstand houden 725 euro,
verkeers bord niet opvolgen (inrijverbod bijvoorbeeld) 585 euro,
rechts inhalen/inhaalverbod 725 euro,
geen voorrang geven 725 euro,
brommer opvoeren 585 euro,
bellen in de auto is recent verhoogd naar 650 euro geloof ik.

boete boven 1050 euro niet betalen is 20 dagen cel

op wegen waar je 70 of harder mag:
5 km te snel is 85 euro
10 km te snel is 225 euro
20 km te snel is 500 euro
30 km te snel is 900 euro
35 km te snel is 1085 euro
nog sneller, of als de politie het roekeloos rijgedrag vind is minimaal 18 dagen cel.

ook komt er op de boetes als ik me niet vergis nog 10% van je jaarsalaris als extra boete bovenop.

met strafblad kun je geweigerd worden om nog een rijbewijs te halen, voor een bepaalde tijd of permanent.
en er is een punten systeem op het rijbewijs voor iedereen.

dus ik gedraag me hier qua wetten betreft voorbeeldig, de kans dat ik sneller rijd dan 75 is ongeveer nul en boven de 80 sowieso nul.
braaf ventje is het toch hè? :woot: (A) daar had de nederlandse overheid alleen maar van kunnen dromen :wave:
lastig persoon die niet remt niet voor censuur of onderdrukking.
100% bosbefok
Gebruikersavatar
42
Pro tuner
Berichten: 3643
Lid geworden op: zo 20 okt 2019, 01:14
Vervoersmiddel: Aprilia RS4
Locatie: Zeeland

Re: Chat topic #2

Ongelezen bericht door 42 »

En hoe hard mag je met je brommertje daar ?
Wat een boetes..leuk land, stervenskoud, Zweden als buren en boetes waar je failliet aan gaat.
IK zou een boete van 1000 eu kunnen verwachten dus, plus nog 500 vanwege opvoeren..wie verzint zoiets ?
Plaats reactie