Weddenschap met mijn tante om 100 euro. Ze loop al haar hele leven hard en gaat mee doen aan de fishermen's strongmenrun. Ik met mijn grote mond: Dat lijkt me wel leuk om te doen.
Voor ik het wist lag er een inschrijvings formulier voor mijn neus.... 18km, 23 hindernissen. Volgens vele de zwaarste hardloopwedstrijd die er is. Ik doe mee over een aantal weken. En nog nooit hard gelopen voor wedstrijden.
Weddenschap met mijn tante om 100 euro. Ze loop al haar hele leven hard en gaat mee doen aan de fishermen's strongmenrun. Ik met mijn grote mond: Dat lijkt me wel leuk om te doen.
Voor ik het wist lag er een inschrijvings formulier voor mijn neus.... 18km, 23 hindernissen. Volgens vele de zwaarste hardloopwedstrijd die er is. Ik doe mee over een aantal weken. En nog nooit hard gelopen voor wedstrijden.
Wordt nog wat
Lekker hard op je plaat gaan in de eerste km. Doen alsof iemand anders je omloopt. Bespaart je een hoop schande en blaren.
Wordt nog wat
HAHA das hier in Hellendoorn. Weet niet of je de omgeving een beetje kent maar ik kan je nu alvast vertellen dat het kotsen van vermoeidheid wordt! Belachelijk zwaar Marre leuk die 100euro, wie betaald die inschrijving dan? Is ook iets van 50,- ofzo?
Vervoersmiddel: Derbi Senda DRD03 Supermoto Project 2.0 SOLD DERBI XTREME PRORACE 2 Crosser SOLD Renault Clio 1.2 16v SOLD DERBI SENDA MVT 90 Hypersessoins BROKEN Derbi Senda BRK 88 BIGBORE SOLD BMW E36 320i COUPE
IK heb er eentje altijd op mn enkel zegmaar, die valt altijd wel mee, maar laatst had ik hem bij de binnekant van mn knie, godsekleren wat een hoerig plekje is dat zeg! Zit nu ook echt een hele vieze wond, het bovenste stukje van mn huid was er helemaal af gerold..
Boeki schreef:Reinder heeft gesproken..
J03P schreef:
dus zo blijkt maar weer, schakelen is voor de elite. Daar kan je dus trots op zijn.
Reinder schreef:IK heb er eentje altijd op mn enkel zegmaar, die valt altijd wel mee, maar laatst had ik hem bij de binnekant van mn knie, godsekleren wat een hoerig plekje is dat zeg! Zit nu ook echt een hele vieze wond, het bovenste stukje van mn huid was er helemaal af gerold..