En adreline is goed spul, toen ik was geflikkerd voelde ik niks, kon nog naar me opa rijden, maar daar eenmaal op de bank, was een beste bult op me bovenbeen
Boeki schreef:Reinder heeft gesproken..
J03P schreef:
dus zo blijkt maar weer, schakelen is voor de elite. Daar kan je dus trots op zijn.
RaceVoenk schreef:adrenaline doet veel, toen ik was omver gereden was men pols gebroken en ben ik ook nog mee naar huis gereden, en was dan ook nog de rechtse pols
Kennis van me had tijdens een motorcross wedstrijd allebei z'n polsen gebroken toen ie een jump oversprong, heeft de wedstrijd uitgereden en toen pas naar het ziekenhuis, als een baas.
En ongelukjes met dat soort dingen is nooit leuk, voor je het weet moet je 2 jaar lang naar een neurologisch centrum om je hersens te trainen en prikkelen weer opnieuw dingen op te kunnen slaan..
Heb vandaag toch exames gedaan in et verband morge kassa..alleen hoe wil ik dinge inpakke ofzo als me pote zo in et verband zitte nja vanochtend ging wel goed ben alleen zo stijf als een hark en koppijn van naar de pc kijke
Bedankt voor de beterschapjes
Yoo bedank! Ik heb wel geluk de laatste tijd zeg
Toen ik ff alles kwijt was wist ik ook nie meer welke brommer ik misschien ging kope begon dik te stresse maar alles kwam later alweer terug..
Vervoersmiddel: Derbi Senda DRD03 Supermoto Project 2.0 SOLD DERBI XTREME PRORACE 2 Crosser SOLD Renault Clio 1.2 16v SOLD DERBI SENDA MVT 90 Hypersessoins BROKEN Derbi Senda BRK 88 BIGBORE SOLD BMW E36 320i COUPE
RaceVoenk schreef:adrenaline doet veel, toen ik was omver gereden was men pols gebroken en ben ik ook nog mee naar huis gereden, en was dan ook nog de rechtse pols
Kennis van me had tijdens een motorcross wedstrijd allebei z'n polsen gebroken toen ie een jump oversprong, heeft de wedstrijd uitgereden en toen pas naar het ziekenhuis, als een baas.
En ongelukjes met dat soort dingen is nooit leuk, voor je het weet moet je 2 jaar lang naar een neurologisch centrum om je hersens te trainen en prikkelen weer opnieuw dingen op te kunnen slaan..
Jongen van het forum hier had zijn nek gebroken en reed nog door, eigenlijk is adrenaline levensgevaarlijk spul...
nu gaan ze 19 januari de wet op motorijbewijzen verstrengen, geen 25kw moto meer op je 18 maar een domme 125cc, en op je 22 max 35 kw en op je 24 geen limit meer
RaceVoenk schreef:man waarom leef ik toch in zo een stront land
nu gaan ze 19 januari de wet op motorijbewijzen verstrengen, geen 25kw moto meer op je 18 maar een domme 125cc, en op je 22 max 35 kw en op je 24 geen limit meer
i HATE THIS M*THER F*KING COUNTRY
Inderdaad jank niet, ik zit er ook aan vast. Droom in duigen, anders ga je verhuizen naar Rusland ofzo? Mag alles behalve kritiek op de overheid.