nee,JavenDrD schreef:daarmee kan je hem toch niet vast zetten, dat is alleen om je voorwiel omhoog te zetten

Zet je hem wel mee vast, is niet voldoende, je gebruikt wel vaak nog spanbanden, maar je voorwiel komt niet zo heel hoog mee van de grond

nee,JavenDrD schreef:daarmee kan je hem toch niet vast zetten, dat is alleen om je voorwiel omhoog te zetten
Alainv-s schreef:Aha! Ik ben voor het eerst nuttig.
Heb je al een manier gevonden om een trekhaak op je brommer te maken??royvi schreef:Dat is een inrijklem, staat hij wel in vast.
Ik heb samen met een maat een open karretje zelf gemaakt, is niet heel groot maar voldoende voor 2 crossers. Er zou eventueel nog een 3e opkunnen.
Ik was bezig voor mijn derbi, ik had het begin plaatje dat ik onder aan het subframe kon bouten. Zo'n fietskar idee. Ik zat toen nog met het scharnier waar ik iets voor moest bedenken. Maarja, geen Derbi meerteun4 schreef:Heb je al een manier gevonden om een trekhaak op je brommer te maken??royvi schreef:Dat is een inrijklem, staat hij wel in vast.
Ik heb samen met een maat een open karretje zelf gemaakt, is niet heel groot maar voldoende voor 2 crossers. Er zou eventueel nog een 3e opkunnen.
Of een bakfietsbrommer aangeschaft?
Kopen? Fix gewoon zelf iets. Zolang de motor maar niet naar voor en achter kan rollen is het goed. Ze staan tegen de wand gedrukt met wat banden dus die vallen niet om.teun4 schreef:Wel super relaxt dat je een eigen bus hebt!!!![]()
Ik doe het met een veewagen, ook lekker droog als het regent, en wind vrij natuurlijk.
Sommige willen juist een open aanhanger, zodat ze de motor meteen kunnen afspuiten op de aanhanger.
Ga je zoiets kopen dan?
http://www.powerplustools.eu/_image.php ... f78b1c360a
Zoiets?Dominator33 schreef:
ik zeg mountainbike eraf, honda erop en goan
royvi schreef:Ja, jij bent nergens bang voor. Alle dames vallen als een blok voor jou! Bink!
Zolder, afgelopen zomerHayeSM schreef:waar is dat?
Ik heb me voorvork en kroonplaten eruit. Voorvork anodiseren en weer ander setje kroonplaten!
thnxteun4 schreef:Je hebt het goed voor mekaarRoykeV schreef:Lekker chillen!
![]()