Gentleman.a.lexx schreef:Haha ja ik ga straks wel een langs met een bosje bloemen, want ze is vandaag vol op haar gezicht gegaan met de scooter

Hopen dat haar gezicht niet te veel kapot is door die crash.

Gentleman.a.lexx schreef:Haha ja ik ga straks wel een langs met een bosje bloemen, want ze is vandaag vol op haar gezicht gegaan met de scooter
Gaaf! Ik had de mijne bij Harro Motoren in Gemonde gehaald.gemonde schreef:een 06 ktm 300 2t, gezelling naast de 450 die nog steeds niet loopt :p
Joep schreef:Aaah Daan kijk eens, je bent een held!
Boeki schreef:Kleine Daan is gewoon een mooiboy, dat mag ik wel.
Heel goed.a.lexx schreef:Haha ja ik ga straks wel een langs met een bosje bloemen, want ze is vandaag vol op haar gezicht gegaan met de scooter
Daan wat heb jij allemaal wel niet man je bent pas 14 en je hebt godver een derbi crosser ktm 300t en op zoon 300 word jij erafgeblazen zo ongeveer en waar rij jij allemaal wel niet als je gaat crossen met zoon ding is die voor een jongen van 14 veelste zwaar dus al bij al ik geloof je voor geen ene meter!!!DaanS schreef:Gaaf! Ik had de mijne bij Harro Motoren in Gemonde gehaald.gemonde schreef:een 06 ktm 300 2t, gezelling naast de 450 die nog steeds niet loopt :p
Jij ook toevallig?
Hahah, harrie is mijn enduro maat. Ik heb op jou motor gereden een uurtje of 2 voordat jij hem op kwam halenDaanS schreef:Gaaf! Ik had de mijne bij Harro Motoren in Gemonde gehaald.gemonde schreef:een 06 ktm 300 2t, gezelling naast de 450 die nog steeds niet loopt :p
Jij ook toevallig?
gemonde schreef:Beste max hedriks, daan heeft een yamaha 250 4t. Geen ktm 300. Een 250 4t kan een mannejte van 14 makkelijk op rijden op het land.
Toen ik 15 was had ik een crf 450. Op de baan is dat te zwaar, op maisland gaat dat prima
Ben uiteindelijk niet geweest, echt geen zin hahaBoeki schreef:Heel goed.a.lexx schreef:Haha ja ik ga straks wel een langs met een bosje bloemen, want ze is vandaag vol op haar gezicht gegaan met de scooterMaar ga niet te erg lopen slijmen en lief doen, gewoon jezelf zijn.
heb je de lotto gewonnen of heb je gewoon een rijke papie die graag geld uitgeeftDaanS schreef:Misschien een motoraanhanger gekocht![]()
Komend weekend waarschijnlijk kijken.
Dan ga ik eindelijk lesjes nemen op MAC Lierop![]()
Hoop dat t beestje het goed doet op de baan
Deurne is ook niet zo ver voor jouw. Is ook wel een mooie baanDaanS schreef:Misschien een motoraanhanger gekocht![]()
Zou ik graag willen jaDaan22 schreef:heb je de lotto gewonnen of heb je gewoon een rijke papie die graag geld uitgeeftDaanS schreef:Misschien een motoraanhanger gekocht![]()