slijm slijmSander schreef:Mensen haten want jasper is gewoon een baas. Deal with it bitches.

slijm slijmSander schreef:Mensen haten want jasper is gewoon een baas. Deal with it bitches.
Sarcasme is een bitchrickmanders schreef:slijm slijmSander schreef:Mensen haten want jasper is gewoon een baas. Deal with it bitches.
Jasper schreef: Maar Daan is te druk met wanken denk ik.
maar volgensmij heeft jasper stiekem een geldboomSander schreef:Maarja ontken maar dat die vent altijd dikke shit bouwt en het altijd goed fixed. Weinig andere mensen die het zo doen.
Jasper schreef: Maar Daan is te druk met wanken denk ik.
Was het maar zo'n feest. Dan had ik veel meer pretspulrickmanders schreef:maar volgensmij heeft jasper stiekem een geldboomSander schreef:Maarja ontken maar dat die vent altijd dikke shit bouwt en het altijd goed fixed. Weinig andere mensen die het zo doen.
kanaleveger schreef:Ofte wel iedereen op forum likt de ballen van timmy
Sprinter van mij moet je maar in het echt komen bekijken
veel mooier dan de meeste brommers op het forum hiero
Laat timmy maar winnen serieus kontenanuslikkers
Klopt, vooral niet te veel uitgaan. Dan houd je echt ziek veel geld over heb ik gemerkt.Jasper schreef:Was het maar zo'n feest. Dan had ik veel meer pretspulrickmanders schreef:maar volgensmij heeft jasper stiekem een geldboomSander schreef:Maarja ontken maar dat die vent altijd dikke shit bouwt en het altijd goed fixed. Weinig andere mensen die het zo doen.![]()
Alles moet ik zelf betalen, school, kleding, auto, hobby's, etc.
Moet elke week alleen al 600km rijden met me auto om op school te komen, vanwegen slecht bereikbaar met het ov vanaf waar ik woon. Op kamers zie ik niet zitten. Dus veel geld heb ik niet om te besteden.
Maar beetje goed handelen, goed op je geld letten en je kan meer leuke dingen doen dan je denkt. Maar een vetpop heb ik niet helaas
Foto van jou brommer kan naar het archief van lelijke en oude brommersroyvi schreef:Toen je tamponnetje er ook nog scheef ingedrukt?'t Is gewoon geen mooie foto vind ik, klaar.
En als er alleen maar gezeur is over deze foto's mag mijn ouwe Derbi er ook best in hoor.
Huilie huilie.kanaleveger schreef:jroyvi schreef:Toen je tamponnetje er ook nog scheef ingedrukt?'t Is gewoon geen mooie foto vind ik, klaar.
En als er alleen maar gezeur is over deze foto's mag mijn ouwe Derbi er ook best in hoor.
Foto van jou brommer kan naar de.archief van.lelijke en oude brommers
Blijkbaar kan die fatsoenlijk nederlands. Hij heeft zijn P gehaald op het HBO van de opleiding;small business en retail management. Maar dat doet verder ook niet terzaken in dit topic, en Manlong zit gewoon te fuckenroyvi schreef:Huilie huilie.kanaleveger schreef:jroyvi schreef:Toen je tamponnetje er ook nog scheef ingedrukt?'t Is gewoon geen mooie foto vind ik, klaar.
Foto van jou brommer kan naar de.archief van.lelijke en oude brommers
Leer anders eens fatsoenlijk Nederlands.