Moet dit topic dan ook niet dicht? allerlei vrijetijds/ en niet derbi gerelateerde topics gaan dicht en deze niet? Is dan niet echt leuk voor de mensen die een topic openen om hun hobbie te delen en die vervolgens worden gesloten
nickd073 schreef:Moet dit topic dan ook niet dicht? allerlei vrijetijds/ en niet derbi gerelateerde topics gaan dicht en deze niet? Is dan niet echt leuk voor de mensen die een topic openen om hun hobbie te delen en die vervolgens worden gesloten
offroad schreef:al geprobeerd
maar ik ben meer een jonge van de motoren en niet zo van de computers
anders had ik wel ergens op een ander forum gezeten schat ik
Er staat toch gewoon een uitleg bij? , is best makkelijk en gratis
Een onderschrift is ook maar gewoon een tekst onder je bericht
offroad schreef:al geprobeerd
maar ik ben meer een jonge van de motoren en niet zo van de computers
anders had ik wel ergens op een ander forum gezeten schat ik
Er staat toch gewoon een uitleg bij? , is best makkelijk en gratis
ik heb dirt 3 nou alleen hoe moet je een profiel opslaan?
ik moet eerst me naam enz invullen
maar dan kan ik die niet opslaan of als ik het spel afsluit en weer opnieuw begin verder gaan met die game
snapt iemand dit?
Ik heb nu ook Dirt 3 gedownload, is wel een leuke game, vooral met stuurtje die ik ooit eens gekocht heb.
En ze zouden eigenlijk een brommer spel moeten maken :p, kan je geld verdienen met races en stunts en dan je brommer upgraden met andere uitlaten en cilinders met dat geld.
Derbi Slideshow- Stuur je hoge kwaliteit foto's naar rubenlinden@live.nl, dan zorg ik dat hij erin komt, topic in café.
Ruben'94 schreef:En ze zouden eigenlijk een brommer spel moeten maken :p, kan je geld verdienen met races en stunts en dan je brommer upgraden met andere uitlaten en cilinders met dat geld.
Inderdaad, heb ik ook wellis aan zitte denken, zal wel vet zijn.