Boekie zegt:
Merkte wel dat ik niet zo vaak friet bak, kreeg m'n gezicht vol met frituurvetspetters toen ik die shit er ingooide, blijkbaar moest eerst dat net omhoog.
Vervoersmiddel: Derbi Senda DRD03 Supermoto Project 2.0 SOLD DERBI XTREME PRORACE 2 Crosser SOLD Renault Clio 1.2 16v SOLD DERBI SENDA MVT 90 Hypersessoins BROKEN Derbi Senda BRK 88 BIGBORE SOLD BMW E36 320i COUPE
Boekie zegt:
Merkte wel dat ik niet zo vaak friet bak, kreeg m'n gezicht vol met frituurvetspetters toen ik die shit er ingooide, blijkbaar moest eerst dat net omhoog.
royvi schreef:Carnaval is het enige moment dat ik in Limburg/Brabant zou willen wonen....
Feesten, zuipen, feesten, zuipen, zuipen, zuipen.
Je kan feesten en zuipen wanneer je wil, zeker als je eenmaal op HBO zit, je moet alleen wel weten wanneer de tijd is gekomen om volle bak aan school te werken.
Boekie zegt:
royvi schreef:Carnaval is het enige moment dat ik in Limburg/Brabant zou willen wonen....
Je kan feesten en zuipen wanneer je wil, zeker als je eenmaal op HBO zit, je moet alleen wel weten wanneer de tijd is gekomen om volle bak aan school te werken.
Helaas zit ik op het VWO en heb ik het veelste druk alleen zaterdag/vrijdag avonden, alleen is vrijdagavond altijd een ramp omdat ik zaterdags moet werken. Studentenleven wordt ook nog eens minder omdat je nu niet langer over je studie mag doen omdat je anders zo'n boete krijgt.
Dat zeg ik, weten wat je wel en niet moet doen, wanneer je het moet doen en of je het wel moet doen.
Kan je zeggen dat HBO nog een heel stuk meer is als vwo en ik ga vaak genoeg op dinsdag/woensdag ofzo uit.
Alleen als je altijd alles perfect wil doen gaat dat niet.
Maak me kenteken schoon mis ik een cijfer en letter haal maar weer ff de perm marker uit de etui
en er zit zoon gele vlek op me frame die je er niet af kan poetse...was al bij aankoop, weet iemand iets daartegen?
Helaas zit ik op het VWO en heb ik het veelste druk alleen zaterdag/vrijdag avonden, alleen is vrijdagavond altijd een ramp omdat ik zaterdags moet werken. Studentenleven wordt ook nog eens minder omdat je nu niet langer over je studie mag doen omdat je anders zo'n boete krijgt.
Ik leef met je mee, heel de week ben je bezig en heb je geen tijd en dus moet alles op vrijdagavond en zaterdag, maar zaterdag moet je dan ook nog eens werken
is 80 niet een beetje erg ver elke dag? Of zit je op een hogere school?
Naar Eindhoven op de brommer, meh. Voor een keertje, niet 5x in de week.
Boekie zegt: