Ik zat bij vodafone, dat is telfort..Dick schreef:Geen smsjes lijkt me wel lastig, heb je vodafone?JavenDrD schreef:43,90, eerste 3 maanden gratis.
300 minuten, 1000mb geen sms'jes.
Alainv-s schreef:Aha! Ik ben voor het eerst nuttig.
napster schreef:Maskertjes (3) van Engeland aangekomen![]()
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=dPjxtxTqnnI[/youtube]napster schreef:Maskertjes (3) van Engeland aangekomen![]()
Hell YeahThejustF1 schreef:napster schreef:Maskertjes (3) van Engeland aangekomen![]()
Anonymous
Blijft een zalig stukjePeterrSM schreef: [youtube]http://www.youtube.com/watch?v=dPjxtxTqnnI[/youtube]
Erg goed toestel heb hem zelf ook is erg snel sneller als de normale sensation, en geluidskwaliteit van de oordopjes is niet alleen beter maar er zit ook een betere geluidskaart in en je krijgt er 8GB meer geheugen bij.jk95 schreef:hoeveel betaal je pm voor die iphone?, heb ook een nieuwe telefoon nodig maar ik ga denk voor htc sensation xe
Daan schreef:Nou dan weet ik et ook niet, steek maar in de brand ofzo
Dat ben ik nog aan het uitproberen op de deksel van m'n doppenset. (a)rickmanders schreef:werkt dat goed?
Dick schreef:Iphone is wel gewoon 'de' smarthphone..
Qua schermkwaliteit, en snelheid, het menu....
Dick schreef:telefoon vermoord![]()
Was hem zo zat na dat hij voor de tiende keer vanmorgen geen smsjes ontving, het touchscreen er mee stopte en hij vast liep..
dat ik hem de keukentafel liet zien...
HahahahahahahaaaPieke schreef:Dick schreef:Iphone is wel gewoon 'de' smarthphone..
Qua schermkwaliteit, en snelheid, het menu....Dick schreef:telefoon vermoord![]()
Was hem zo zat na dat hij voor de tiende keer vanmorgen geen smsjes ontving, het touchscreen er mee stopte en hij vast liep..
dat ik hem de keukentafel liet zien...
Dick schreef:Haha nee ik heb geen iphone...
had nokia c3 touch and type, drama dingen
racingfreak schreef:heeft niks te maken met "welke sproeierset" tenzij je een airmax in je carb gaat duwen