Maarja heb toch toetsweek, volgende week ook, en daarna is het lekker weer alweer voorbij.

royvi schreef:Ja, jij bent nergens bang voor. Alle dames vallen als een blok voor jou! Bink!
royvi schreef:Ja, jij bent nergens bang voor. Alle dames vallen als een blok voor jou! Bink!
Zal volgende week weer heen moeten voor andere hevels. Wou ze vandaag al gaan kopen, maar die verkoper komt weer met het lulverhaal dat er allemaal verschillende zijn, terwijl die van een Derbi gewoon passenBoeki schreef:Zijn er nog meer van die dingen daar dan? Zo ja haal er ook een voor mij, ik betaal je de verzendtkosten naar hier.
racingfreak schreef:heeft niks te maken met "welke sproeierset" tenzij je een airmax in je carb gaat duwen
Ja dan snap ik het ook niet.Rikkert schreef:ja, maar gewoon voor de normale AJP rempomp... die van drd past er ook op. dus waarom moeilijk doen xd
racingfreak schreef:heeft niks te maken met "welke sproeierset" tenzij je een airmax in je carb gaat duwen
Valt mee, laat maar weten wat de geluidskwaliteit isThejustF1 schreef:Valt mee hoorzo duur waren ze niet, M
aar heb ook geen zin om 80 euro ofzo in oortjes te stoppen, kan ik beter wat anders van kopen
@bassekuh heb er 41,50 voor betaald