ikjk95 schreef:haha dat is bij iedereen idd, maar heeft iemand een ps3 ofzo hier?

ikjk95 schreef:haha dat is bij iedereen idd, maar heeft iemand een ps3 ofzo hier?
Maurits schreef:Sneeuw is vies nat en koud, alleen leuk als het onder m`n skies ligt
Boekie zegt:
Merkte wel dat ik niet zo vaak friet bak, kreeg m'n gezicht vol met frituurvetspetters toen ik die shit er ingooide, blijkbaar moest eerst dat net omhoog.![]()
Plaatselijk reclamebureau. Hier in het dorp zijn er al 3 die grote vellen verkopen.RaceVoenk schreef:weet iemand een goede site waar je gewoon witte stickervellen kan kopen die je zelf kan snijden?
jony schreef:weet of heeft er hier iemand nog gekke handvaten?
Boekie zegt:
Merkte wel dat ik niet zo vaak friet bak, kreeg m'n gezicht vol met frituurvetspetters toen ik die shit er ingooide, blijkbaar moest eerst dat net omhoog.![]()
Boekie zegt:
assen zijn tog hetzelfde???Alainv-s schreef:Ik las dat het enigste verschil tussen een MHR en en MHR team was dat de team een aparte verbrandingskamer heeft en een 5mm langere slag-krukas nodig heeft. Klopt dit? Dus in principe kun je van elke mhr een team maken met een langere slag kruk-as?
Le derbi is toch vaak zat online geweest?