Heb hem redelijk netjes gekregen op een paar belletjes na, maar ach als de randen maar goed afsluiten.

Mooiere foto's maak ik morgen ofzo en komen in mijn topic.
Joep schreef:Aaah Daan kijk eens, je bent een held!
Boeki schreef:Kleine Daan is gewoon een mooiboy, dat mag ik wel.
royvi schreef:Ik ga nooit van mijn leven meer zelf stickers plakken, wat een kut vorm heeft zo'n Honda radiatorkap.
Heb hem redelijk netjes gekregen op een paar belletjes na, maar ach als de randen maar goed afsluiten.
royvi schreef:Ja, jij bent nergens bang voor. Alle dames vallen als een blok voor jou! Bink!
Ehh.., dankje denk ik.Rikkert schreef:royvi schreef:Ik ga nooit van mijn leven meer zelf stickers plakken, wat een kut vorm heeft zo'n Honda radiatorkap.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
DaanS schreef:Vandaag vier ik mijn verjaardag
Ziet er dik uit man, heb je de stickers wel nat geplakt of droog?royvi schreef:Ik ga nooit van mijn leven meer zelf stickers plakken, wat een kut vorm heeft zo'n Honda radiatorkap.
Daan schreef:Nou dan weet ik et ook niet, steek maar in de brand ofzo
royvi schreef:Ja, jij bent nergens bang voor. Alle dames vallen als een blok voor jou! Bink!
kapot geredenJvS schreef:Vannacht een eend kapot gereden![]()
Ik was aant cruisen naar huis met 70 km per uur.
Loopt er een eend rustig over de weg, dus ik uitwijken dus is dat beestje tegen me voet aangekomen.
En voelde die vleugels tegen me voet klapperen![]()
Dus ik denk dat ie t loodje wel gelegt heeft...
Gelukkig was ie niet onder me wiel gekomen...
En zonet weight gainer besteld
Alainv-s schreef:Aha! Ik ben voor het eerst nuttig.
Jasper schreef: Maar Daan is te druk met wanken denk ik.
Maurits schreef:Sneeuw is vies nat en koud, alleen leuk als het onder m`n skies ligt
Ik had er een tussen mijn ketting gehad terwijl ik aan het fietsen was op me bmx....jk95 schreef:iemand die ik ken had een eend onthoofd met ze remschijf
Jasper schreef: Maar Daan is te druk met wanken denk ik.
Droog.derbi-0172 schreef:Ziet er dik uit man, heb je de stickers wel nat geplakt of droog?royvi schreef:Ik ga nooit van mijn leven meer zelf stickers plakken, wat een kut vorm heeft zo'n Honda radiatorkap.