vond dat groene tog beter staan

Een gevaarlijke man waar je geen ruzie mee wilt hebbenDartiax schreef:Wie is Google Adsense [Bot] ?:$
Daan schreef:Een gevaarlijke man waar je geen ruzie mee wilt hebbenDartiax schreef:Wie is Google Adsense [Bot] ?:$
royvi schreef:Ja, jij bent nergens bang voor. Alle dames vallen als een blok voor jou! Bink!
Rikkert schreef:Daan schreef:Een gevaarlijke man waar je geen ruzie mee wilt hebbenDartiax schreef:Wie is Google Adsense [Bot] ?:$
Boekie zegt:
Merkte wel dat ik niet zo vaak friet bak, kreeg m'n gezicht vol met frituurvetspetters toen ik die shit er ingooide, blijkbaar moest eerst dat net omhoog.![]()
Boekie zegt:
Merkte wel dat ik niet zo vaak friet bak, kreeg m'n gezicht vol met frituurvetspetters toen ik die shit er ingooide, blijkbaar moest eerst dat net omhoog.![]()
Boekie zegt:
Boekie zegt:
Waarom ging jij niet mee dan? Ik ben gisteren een dag geweest, gaan jullie echt een hele week?Alainv-s schreef:yeah beter, onze klas is net terug van skikamp deze week. Volgend jaar ga ik ook mee als ik nog op school zit.