al gelezenDaan schreef:Nieuwe how-to geschreven.

duidelijk uitgelegd

al gelezenDaan schreef:Nieuwe how-to geschreven.
Hahahaha ik ben nog lang geen 15sendapower schreef:wat moet een 15 jarige met zo'n ding man? hahaRikkert schreef:neuqpop? weet ik het?
Iets voor je brommer misschien? Leuke handvaatjes en een stuurrolletje? Mooie gefreesde rem en koppelingshevels? Dat is wel dik trouwens
doe gwn geld, kun je mooi in je moped of je bakkie stoppen
Joep schreef:Aaah Daan kijk eens, je bent een held!
Boeki schreef:Kleine Daan is gewoon een mooiboy, dat mag ik wel.
gefeliciteerdtom-xtreme schreef:weer een jaartje erbij
dankjejony schreef:gefeliciteerdtom-xtreme schreef:weer een jaartje erbij
royvi schreef:Ja, jij bent nergens bang voor. Alle dames vallen als een blok voor jou! Bink!
Ken het, keer hele weg van 27km complete stortbui. Regenjas kapot, regenbroek hielt niks meer tegen. Schoenen waren waterdicht... Vanaf de verkeerde kant, hield ze op de kop en het water stroomde eruit. Was ook nog eens de heenweg naar school.Rikkert schreef:smerige regenbui van 34km en 44 minuten overleeft... Zeiknat thuusgekommen
Op een gegeven moment, door de regenspetters van mijn voorwiel, werd mijn CDI helemaal nat, dus ineens begon ie te stotteren op topEcht dat geluid van Daan zijn brommer als hij koud is
royvi schreef:Ja, jij bent nergens bang voor. Alle dames vallen als een blok voor jou! Bink!
smerige regenbui van 70km en 50 minuten overleeft... kurkdroog thuusgekommenRikkert schreef:smerige regenbui van 34km en 44 minuten overleeft... Zeiknat thuusgekommen
Op een gegeven moment, door de regenspetters van mijn voorwiel, werd mijn CDI helemaal nat, dus ineens begon ie te stotteren op topEcht dat geluid van Daan zijn brommer als hij koud is
thnxRikkert schreef:Gefeliciteerd!