En nu maar weer OT? voordat de moderators boos worden?

royvi schreef:Ja, jij bent nergens bang voor. Alle dames vallen als een blok voor jou! Bink!
Ow haha iemand op mijn oude school had precies dezelfde met dezelfde setup dus ik vroeg het me africkmanders schreef:nee in valkenswaardDerbi senda schreef:Heb je die wallaroo gekocht in Weert?
Waar heb je t mee geschuurd dan?Remylimited schreef:ik heb eerst alles vetvrij gemaak.ThejustF1 schreef:Donders netjes remy!![]()
hoe heb je dat gedaan?
toen de roest licht van de lasnaden beborstelt.
dan de lasnaden afplakken met gewoon plakband.
en de rest schoon schuuren.
plakband eraf dan ff met zoon brillo sponsje erover en in de blankje lak.
hij is idd erg mooi gelukt ik hoor dan die nog mooi verkleurt
die demper komt me verdomd bekend voor.. Heeft op m'n derbi gezeten geloof ik?Le derbi schreef:
brommerplank in mn kamer
Wow LeDerbi, als ik maar dan ook iets van mijn brommer op mijn kamer leg, dan springt ze uit elkaar van woede manderbi crd schreef:die demper komt me verdomd bekend voor.. Heeft op m'n derbi gezeten geloof ik?Le derbi schreef:
brommerplank in mn kamer
Heb er nog precies zo1 liggen.
royvi schreef:Ja, jij bent nergens bang voor. Alle dames vallen als een blok voor jou! Bink!
Ik ken die krlrickmanders schreef:zojuist een wallaroo gekocht voor wat rond te bartelen enzoo![]()
65cc gilardoni, technigas uitlaat, malossi filter, malossi vario en nog wat spul![]()
is niet prachtig maar wel leuk om wa te kloten
jaa klopt hahahaha is wel heel erg toevallig dat jullie em ok kennen,Jasperrr91 schreef:Marco
hij had een gianelli uitlaat was hij aant vertellen maar hij had een wallaroo gekocht omdat de derbi veel te hard liep voor naar school te gaanLe derbi schreef:was ook op heerewaarden meeting echt die was vers jonge
Le derbi schreef:AUTO RIJBEWIJS vanochtend gehaald![]()
Gefeliciteerd!!!Le derbi schreef:AUTO RIJBEWIJS vanochtend gehaald![]()
Alainv-s schreef:Aha! Ik ben voor het eerst nuttig.
proficiatLe derbi schreef:AUTO RIJBEWIJS vanochtend gehaald![]()