Alainv-s schreef:dan werkt je oplader aeker niet want die moet tegenwoordig nog fysiek contact maken. En geheugenkaartjes dan en de simkaart. Deze haal je ooit wel uit je mobiel.
Zelfs uit je iphone
als die shit overal zit werkt je telefoon niet meer lekker . Dat is echt niet bevorderend.
Meeste telefoons zijn redelijk waterproof. Je kunt sommige zelfs in de wasmachine stoppen en die overleven het.
Full water-proof is overbodig, ga jij onder het zwemmen whatsappen ?
Anders doe je er gewoon een condoom om, werkt alles nog steeds
Gaat erom dat je na een tijdje beetje onhandig en onvoorzichtig met je telefoon omgaat of gewoon een kluns bent en m misschien in de plee laat vallen of een plas water. Bovendien is alles aan de binnenkant ook gecoat dus het boeit niet dat er slijtplekken bij dat deel waar je de oplader in duwt zijn.
En meeste elektronische apparaten overleven 't in het water ja, als je de accu er maar uit haalt
Alainv-s schreef:dan werkt je oplader aeker niet want die moet tegenwoordig nog fysiek contact maken. En geheugenkaartjes dan en de simkaart. Deze haal je ooit wel uit je mobiel.
Zelfs uit je iphone
als die shit overal zit werkt je telefoon niet meer lekker . Dat is echt niet bevorderend.
Meeste telefoons zijn redelijk waterproof. Je kunt sommige zelfs in de wasmachine stoppen en die overleven het.
Ja flikker jij je galaxy S 2 of een of andere htc in de wasmachine, die doet het echt niet meer hoor. Waterdicht kan toch gewoon verrekte handig zijn voor het geval dat
Zelfs uit je iphone
Ja flikker jij je galaxy S 2 of een of andere htc in de wasmachine, die doet het echt niet meer hoor. Waterdicht kan toch gewoon verrekte handig zijn voor het geval dat
Je noemt mij ook een paar stel plastice telefoons . Van een wat oudere iphone weet ik dat die water overleeft als de accu maar leeg is haha. Oude nokias kon je gewoon 4-5x mee wassen en na het wassen stonden ze gewoon nog aan .
Met mijn nieuwe nokia N8 probeer ik 't liever niet, maar van een regenbui ofzo gaat die niet kapot, gebruik hem wel vaker in de regen.
Boekie zegt:
Merkte wel dat ik niet zo vaak friet bak, kreeg m'n gezicht vol met frituurvetspetters toen ik die shit er ingooide, blijkbaar moest eerst dat net omhoog.
Ik coat voor die rpijs liever mijn hele brommer, verzendkosten +65 euro of wat was het, haha.
Boekie zegt:
Merkte wel dat ik niet zo vaak friet bak, kreeg m'n gezicht vol met frituurvetspetters toen ik die shit er ingooide, blijkbaar moest eerst dat net omhoog.
Rikkert schreef:Hmm. Ik reed vanmiddag zo, ben nog niet eens de straat uit, of ik sta al weer langs de kant
Ik wou naar z'n 4, dus ik tik mijn pook omhoog, kan die niet omhoog
Dus ik ff gekeken, nou, uiteindelijk heb ik hem stilstaand met moeite in z'n 6 gekregen, om te kijken of het nog wel bewoog. Wil ik weer terug naar z'n 1, kan ik niet meer terug schakelen
Blokje is er al weer uit, morgen gaan de carters van elkaar af. Deze kan trouwens ook wel een revisie gebruiken denk ik zo.
Rikkert schreef:Hmm. Ik reed vanmiddag zo, ben nog niet eens de straat uit, of ik sta al weer langs de kant
Ik wou naar z'n 4, dus ik tik mijn pook omhoog, kan die niet omhoog
Dus ik ff gekeken, nou, uiteindelijk heb ik hem stilstaand met moeite in z'n 6 gekregen, om te kijken of het nog wel bewoog. Wil ik weer terug naar z'n 1, kan ik niet meer terug schakelen
Blokje is er al weer uit, morgen gaan de carters van elkaar af. Deze kan trouwens ook wel een revisie gebruiken denk ik zo.
Brommer?
Ja. Wel balen, ik had sollicitatie gesprek!
royvi schreef:Ja, jij bent nergens bang voor. Alle dames vallen als een blok voor jou! Bink!
Boekie zegt:
Vriend van mij krijgt zijn brommer niet gestart, sartmotor was al kapot maar nu blokkeert het achterwiel meteen als je hem aanloopt.
Zal wel een warm/vastloper zijn. Zullen we morgen wel zien.
Boekie zegt:
Vervoersmiddel: Derbi Senda DRD03 Supermoto Project 2.0 SOLD DERBI XTREME PRORACE 2 Crosser SOLD Renault Clio 1.2 16v SOLD DERBI SENDA MVT 90 Hypersessoins BROKEN Derbi Senda BRK 88 BIGBORE SOLD BMW E36 320i COUPE
Vervoersmiddel: Derbi Senda DRD03 Supermoto Project 2.0 SOLD DERBI XTREME PRORACE 2 Crosser SOLD Renault Clio 1.2 16v SOLD DERBI SENDA MVT 90 Hypersessoins BROKEN Derbi Senda BRK 88 BIGBORE SOLD BMW E36 320i COUPE
geld maken! , in ieder geval betere instelling als die jokkels die bij de albert lopen te janken omdat ze 1 uurtje langer kunnen werken. Als mij wordt gevraagd te werken en ik kan zeg ik eigenlijk altijd ja.