Net nieuwe sproeier gehaald voor de crf, draai ik hm kapot in de carburateur Hele motor weer uit elkaar gehaald om bij die carb te komen.. En wil zaterdag graag rijdenn
Pff, m'n date van gisteren die verdrietig is omdat ik gezegt heb dat ik voorlopig niet toe ben aan een relatie, ik ben ook veelste lief voor die meisjes.
Boeki schreef:Pff, m'n date van gisteren die verdrietig is omdat ik gezegt heb dat ik voorlopig niet toe ben aan een relatie, ik ben ook veelste lief voor die meisjes.
Maak er een goede vriendin van, date af en toe met elkaar en dan ooit als je wel aan een relatie toe zou zijn maak je dr gewoon iets officieels van..
Dat was ook de bedoeling. Ze heeft wel leuk hoofdje dus kan nooit kwaad, had het ook van te voren al gezegt, maar blijkbaar heb ik 'r toch hoop gegeven.
Boeki schreef:Dat was ook de bedoeling. Ze heeft wel leuk hoofdje dus kan nooit kwaad, had het ook van te voren al gezegt, maar blijkbaar heb ik 'r toch hoop gegeven.
Vrienden worden dus, als je gewoon duidelijk bent en niet ieder weekend een ander pakt is er weinig aan de hand, als je wel ieder weekend een ander pakt is het weer een slecht idee natuurlijk, want dan voelen ze zich (terecht) gebruikt.
oke..
OT: Al dagen blij, hoe het komt.. Tja ze doet toch wel iets met me
En me ouders zijn sinds vandaag 2 weken naar Kenia. Maar dat maakt mij niet zo veel uit.
Alainv-s schreef:Aha! Ik ben voor het eerst nuttig .