Ik ben ruben, zat ook op het vorige forum maar dat was meer om te kutten en te handelen als iets anders...
Nu hier terecht gekomen door ik geloof lars..
Alles wat ik in m'n handen krijg moet uit elkaar, zo ook m'n 2 brommers..
-senda ltd/evo
Begon ooit allemaal als een gilera ergens in china die total werd gereden, frame werd gekocht door de vorige eigenaar die er na veel beunen een bijna af projectje van heeft gemaakt die ik toen kocht omdat onze lieve jeroen een blauwe pet tegen kwam toen hij op de cbr 140 reed op een 70 weg...
Zit een ltd vork in, evo ltd achterbrug manston revo 70c en nog een hele bende zeldzame onderdeeltjes... ook is het frame verlast en zit er een dikke kappenset op.. is mijn hobby ding geworden..
-aprilia rs 50 spains 2007
Nouja, ik had ooit een beun tot the bone drd, gerolen tegen de crash rs van thom en m'n project kon beginnen..
Heel veel plannen, heel weinig tijd en de natuurlijke voorliefde om dingen te verbouwen drijft dit project voort, maak er nog niet te veel over bekent omdat er dan toch een zooi gezeik komt dat het allemaal veel te lang duurt..
Woon in rosmalen.. ben de laatste tijd niet meer zo vaak in DB te vinden maar dat komt wel weer als ik dan eindelijk na vele lange jaren.. (7 om precies te zijn) mijn havo eens af ga ronden...
Binnenkort ook maar eens een motor/auto gaan aanschaffen en die nog een beetje verbouwen tot ik m'n rbw haal.. maar dan moet er ook eerst een brommer weg...