Kreeg hem in plankjes binnen, zonder gebruiksaanwijzing oid. Eind van de middag stond hij er zo bij. Ondertussen zit het dak er al op, de deuren zitten erin, en ik ben bezig om de bitumen (shingles) te leggen. Morgenochtend sluit ik het water en elektra aan en gooi ik al het gereedschap erin.
dat is knap, want de laatste keer dat ik keek stond m'n huis er niet op
Maar dankjewel, heb inderdaad een leuk tuintje aan de achterkant en een slootje aan de voorkant Handig van een woonark, gewoon vanuit je woonkamer in het water kunnen pissen als je wilt.
Jaa je adres had ik gewoon ingevoerd, kreeg ik zo'n pijltje met de plek waar je huis dan hoort te staan. (ik gokte hem iig op de linker). Ik doelde meer op de locatie
Boeki schreef:Reinder heeft gesproken..
J03P schreef:
dus zo blijkt maar weer, schakelen is voor de elite. Daar kan je dus trots op zijn.
De foto op streetview van ons huis is het net een dikke bende. Al het gras doodgespoten en dik veel onkruid en crossmotorsporen in de tuin
Dat was net het moment dat we begonnen met de tuin totaal anders te maken
hier mijn beunhok:
zijn al oudere foto's...
er gaat ook nog aardig wat gebeuren:
nieuwe verlichting + stopcontacten
komen nog 2 magazijn kasten... met alle boutjes en moertjes geordenend
nieuw gereedschap..
en aangezien ik later voor mezelf wil beginnen besteed ik er iets meer geld aan...
dus duurt het ook langer
Jezus jij bent verwend, ik kreeg 1 klein cadeau.
Maar doe je opleiding tot brommermonteur? Als je voor jezelf wil beginnen is dat niet wat klein?
Ik ken wel iemand die heeft ook heel weinig ruimte en die doet ook voor zichzelf maar ideaal is het niet. Het loopt bij hem wel goed trouwens. Aan het begin van de dag komen overal de crossmotors bij hem tevoorschijn.
nee ik leer voor landbouw monteur...
en nee ben niet verwend was eenmalig... ook i.v.m. overlijden van me oma.. dus iets van de ervenis...
ja ik wil voor mezelf beginnen maar dan moet ik zowiezo een andere werkplaats hebben...
nu heb ik een ongelofelijk tocht hok waar vanalles van me stiefpa inligt...
zoals die slangen aan de muur... die gaan er van voorjaar mooi af en ergens op zolder in de stelling.