http://derbi-forum.nl/viewtopic.php?f=1 ... ilit=green" onclick="window.open(this.href);return false;BartB schreef:naja meer in de zin van bouwkwaliteit... de meesten zullen het nu nog niet geloven, maar die Derbi's zijn niet zo heel geweldig gebouwd. Ik meen me te herinneren dat die Prorace DRD iets van 135/140 liep, achteraf bij onverantwoord met zon gammel ding. Naja t ging prima, maar als je het even vergelijkt met bij een KTM 525 met SM wielen dan valt zon Derbi wel ff tegenBoeki schreef:Dan zie je de verkeerde Senda's.BartB schreef:Als ik nu een Senda of andere brommer zie denk ik alleen maar ''och wat een wrak''![]()
Maar leuk dat er iemand terug is van de oude stapel. Hoe liep dat, die Athena met R3? Heb de combinatie nog niet eerder gezien.
Laat gerust wat foto's van je motor(en) achter in de motor gallery.![]()
En hier begon het allemaal mee. Metrakit SP setje...
en tussendoor nog een MHR team set
en verkocht met een compleet prorace blok. Toen was ik geloof ik de eerste die wat bestelde bij DAM Sport daar in Spanje. En wat hierboven ook al beschreven staat... als ik het nu zo zie dan was het toen idd wat vetter allemaal. Heeft er misschien ook wel mee te maken dat de regels voor scooters/brommers vrij belachelijk zijn en het bijna geen doen meer is.
Maar in die jaren hadden ''we'' een vrij grote club met allemaal hele snelle Derbi's. Met name Izzy, Andries, Mikey, Lennart?, Haye, Peter, en ik zelf.. en nog veel meer maar die namen weet ik zo niet meer. Jammer dat de oude fora's allemaal offline zijn.
toen is hij bij mij door gebouwd tot dit
jammer genoeg niet meer in mijn bezit
poging om te stoppen met brommers