dit is toch wel 10 punten waard hoorRikkert schreef:Me knuffeltje weer gevonden...

nieuwe aanwinst een stukje ijzer in mijn nek
omdat iemand achter mij op stage besloot eens lekker te gaan slijpen in een frame van een mercedes

dit is toch wel 10 punten waard hoorRikkert schreef:Me knuffeltje weer gevonden...
Boekie zegt:
Merkte wel dat ik niet zo vaak friet bak, kreeg m'n gezicht vol met frituurvetspetters toen ik die shit er ingooide, blijkbaar moest eerst dat net omhoog.![]()
Regel 1Boeki schreef:Een zak friet en een doos kaasoufflés, nog even snel bij AH gehaald net. Ben alleen thuis en het eten wat er voor me klaar stond, stond me niet echt aan.Dus nu lekker de frietuurpan erbij!
Boeki schreef:Reinder heeft gesproken..
J03P schreef: dus zo blijkt maar weer, schakelen is voor de elite. Daar kan je dus trots op zijn.
Jasper schreef: Maar Daan is te druk met wanken denk ik.
Op dat moment dacht ik er niet aan nee.Reinder schreef:Boeki, zelf ik ben een grotere frituurheld dan jou! Je wist niet dat dat ding omhoog moest? haha
Wij frituren nooit overigens, en als het die 1e keer in de maand voorkomt is het gelijk met kip en appelmoes
Ja?Sander schreef:jongens...
Jasper schreef: Maar Daan is te druk met wanken denk ik.
royvi schreef:Ja, jij bent nergens bang voor. Alle dames vallen als een blok voor jou! Bink!
Da gaat zekers mooi worden!sendapower schreef:nu nog opknappen dat die echt strak uitziet... dan ben je de boss
royvi schreef:Ja, jij bent nergens bang voor. Alle dames vallen als een blok voor jou! Bink!