Krukas PK's ?Daan schreef:Een 94cc cilinder met een topvermogen van 32,5 PK bij 13800 toeren
Want een CR125 heeft zo ongeveer 36 tot 40 pk. (brake horse power, dus krukas). Lijkt me sterk dat ze er zo dichtbij komen.
Maar zal vast lekker lopen.

Krukas PK's ?Daan schreef:Een 94cc cilinder met een topvermogen van 32,5 PK bij 13800 toeren
Ja. Zijn toch overbodig als je niemand achterop neemt.Boeki schreef:Hm, dilemma, passagiersstepjes weg slijpen, of niet?![]()
![]()
royvi schreef:Ja, jij bent nergens bang voor. Alle dames vallen als een blok voor jou! Bink!
Daarom!Dick schreef:Altijd leuk hoor, als meisje vraagt of ze mee mag rijden
Net zei je nog dat ik ze lekker moest laten zitten?sendapower schreef:als je zorgt dat er pro stepjes of van een ander merk op kan...
deze er zeker af slijpen
http://www.google.nl/search?hl=nl&safe= ... 20&bih=986" onclick="window.open(this.href);return false;Boeki schreef:Ik heb al aan verschillende meiden belooft dat ze een rondje achterop mogen als m'n brommer af is, dus ik kan na de winter natuurlijk niet zonder stepjes aan komen zetten.![]()
Weer zo'n goede tip van jou! Ga ik eens uitzoeken.Enne, Sendapower, die carroserieringen waar je het in mijn topic over had, waar haal ik die?
Boeki schreef:Reinder heeft gesproken..
J03P schreef: dus zo blijkt maar weer, schakelen is voor de elite. Daar kan je dus trots op zijn.