Matthijs H schreef: ↑ma 05 jul 2021, 23:32
Er is zeker ruimte voor onzin, maar zal niet altijd door iedereen gewaardeerd worden. Zal er een beetje op letten.
M'n slaapliedje voor vannacht, morgen weer vroeg dag.
Laten jullie ook 's wat horen...
er is zat ruimte voor onzin, en onzin is van harte welkom, net als gelul over bier, niks mis mee.
beetje muziek er bij en af en toe wat plaatjes van vrouwelijk schoon posten hoor je mij ook niet klagen hoor.
klagen doen ze maar ergens anders of beter helemaal niet.
lastig persoon die niet remt niet voor censuur of onderdrukking.
100% bosbefok
ja is een crf 450r van 2003 op nederlands kenteken.
voor zover ik weet is ie destijds in belgie of frankrijk op kenteken gezet en daarna in nederland ingevoerd.
net zo als ze ook vaak met auto's doen als het volgens de nederlandse regels eigenlijk niet kan maar regels in het buitenland soepeler zijn.
heb dat vroeger zelf veel met auto's gedaan.
ombouwen, dan exporteren en keuren in engeland (single vehicle approval) en dan weer in nederland invoeren. dan kun je echt de meest gekke dingen legaal krijgen. een auto met 1 motorblok voorin en 1 motorblok achterin bijvoorbeeld.
door brexit gaat dat nu helaas niet meer.
in de crf hangt nu een nsr blokje, die gaat er uit en dan komt er weer een crf blok in en dan gaat ie waarschijnlijk in de verkoop. al moet ie dan wel weer omgekeurd worden voor noors kenteken anders brengt het geen drol op.
100% bosbefok
heb er zelf een keer eentje gehad maar was het al heel snel zat...kymco dj met van die smalle stepwieltjes. enige leuke was dat er een radio cd speler in zat.
100% bosbefok
Aii that's fucked up...
Samen bedrijfje starten? Jij gaat lekker stucen, kun je daarna voorstrijken en afplakken voor mij en dan zet ik er wel een paar laagjes verf over. Top deal lijkt me!
A't nie ghit zoas 't mot, mot 't mih zoas 't ghit.
Brommert_01 schreef: ↑za 17 jul 2021, 12:52
Kan ik mij voor 10% inkopen? Ik ben nog opzoek naar een investering
Haha over een maandje of 2/3 kan dat wel hoor
Het is nu erg onzeker hoe het bij m'n huidige werkgever gaat, ben alle opties en mogelijkheden voor een eigen bedrijf aan het doornemen dus wie weet..
A't nie ghit zoas 't mot, mot 't mih zoas 't ghit.