buiten werken is (meestal) 100x beter dan binnen werken. ik ken veel volk hier die op kantoor werken, vooral in de winter is dat 3x niks, ze gaan met donker naar binnen, en komen met donker weer naar buiten, hele dag niks gezien behalve beeldscherm en koffie automaat.
vandaag was hier ook wel flink heet, heb 4 grafstenen staan schrobben in de volle zon en dat bakte best wel.
jammer dat die spullen zijn aangekomen, ben altijd wel fan van incasso werk geweest
vooral als het volk is dat denkt dat ze voor een paar honderd euro geen risico lopen, niks zo leuk als zo iemand in zn broek te laten doen.
verhaal gaat dan ook vaak snel rond, met die moet je geen problemen maken en mensen die dan ineens poeslief gaan doen weet je ook meteen dat ze van het zelfde soort oplichters zijn.
heb ook wel eens schulden overgekocht van mensen die ze niet geind kregen, die zouden dan bijvoorbeeld 1000 euro moeten krijgen van iemand, die geef je dan bijvoorbeeld 500 want dat is voor hen altijd beter dan niks, en bij degene die die 1000 moest betalen daar haalde ik dan bijvoorbeeld 1500 en had ik dus 1000 verdiend met wat nette telefoontjes en vriendelijke bezoekjes. politie vind dat niks ookal was het netjes binnen de wet maarja dan moeten die maar eens in actie komen voor mensen die benadeeld worden door al die oplichters.
maak je een "proefrit" en kom je niet terug dan is het verduistering of diefstal en dan heb je in het ergste geval meer gezeik dan dat het oplevert dus dat is meestal geen optie denk ik.
heb zelf eigenlijk maar 1x gehad dat ik opgelicht werd en het niet voor elkaar kreeg diegene te vinden, die had een katvanger gebruikt voor de bankrekening en die eigenaar wist gewoon simpelweg echt niet wie het was. gelukkig maar 100 euro maar toch...
wat anders...weet iemand of je gepoedercoat spul naderhand in de blanke lak kunt zetten? ik heb een benzine tank die ik zou willen laten coaten omdat het veel goedkoper is dan laten spuiten, maar daarna moeten de stickers er op en die moeten onder blanke lak. blank poedercoaten gaat niet omdat dat te warm voor de stickers is denk ik...
lastig persoon die niet remt niet voor censuur of onderdrukking.
100% bosbefok