allen geen genoeg folie meer voor protector 2

haha grappige foto!JvS schreef:bij dat lieve hondje, mijn zus heeft ook een hondje:
Nieuwste aanwinst:
Pak bastogne open gemaakt!
wtf was je aan het doen met die hond toen je die foto namJvS schreef:bij dat lieve hondje, mijn zus heeft ook een hondje:
Nieuwste aanwinst:
Pak bastogne open gemaakt!
Boekie zegt:
Merkte wel dat ik niet zo vaak friet bak, kreeg m'n gezicht vol met frituurvetspetters toen ik die shit er ingooide, blijkbaar moest eerst dat net omhoog.![]()
Boeki schreef:Reinder heeft gesproken..
J03P schreef: dus zo blijkt maar weer, schakelen is voor de elite. Daar kan je dus trots op zijn.
als je de stront moet scheppen denk je er wel soms anders overReinder schreef:Gewoon een aai geven over de buik, gaan ze altijd zo liggen.
Ik ben jaloers op iedereen die een hond heeft, wij zelf hebben er geen, wil dr wel een, kut ouders
eindelijk nog iemand die zich er aan ergert!basDRD schreef:aanwist: ik mag niet schelden van mijn moeder kneusjes op het forum!
Me too.Reinder schreef:Gewoon een aai geven over de buik, gaan ze altijd zo liggen.
Ik ben jaloers op iedereen die een hond heeft, wij zelf hebben er geen, wil dr wel een, kut ouders
Wannabe !JvS schreef:bedoel jij soms je zelf?basDRD schreef:aanwist: ik mag niet schelden van mijn moeder kneusjes op het forum!
Wij hebben er 11Boeki schreef:Me too.Reinder schreef:Gewoon een aai geven over de buik, gaan ze altijd zo liggen.
En 1 daarvan meurt! niet te zuinig..jasperrr91 schreef:Wij hebben er 11Boeki schreef:Me too.Reinder schreef:Gewoon een aai geven over de buik, gaan ze altijd zo liggen.
Jaa dat zeg ik wel ja..JvS schreef:bedoel jij soms je zelf?basDRD schreef:aanwist: ik mag niet schelden van mijn moeder kneusjes op het forum!
mooi spul! Wat heb je ervoor betaald?derbi crd schreef:Nieuwe handschoenen, zitten echt te lekker!
![]()
En een nechbrace besteld. Carbon bitchessss