JvS schreef:Nieuwste aanwinst: Gister het schatje van Jasper gespot en de eigenaar even gesproken.

OT:
in plek van 1 feest vanavond 2 feesten

JvS schreef:Nieuwste aanwinst: Gister het schatje van Jasper gespot en de eigenaar even gesproken.
nee, me iphone 2 jaar lang verzekerd gehad, nooit wat mee gebeurd. Nu dus expres niet verzekerd. Naja, kost wat knaken, heb je ook watBoeki schreef:Had je verzekerd?
Joep schreef:Aaah Daan kijk eens, je bent een held!
Boeki schreef:Kleine Daan is gewoon een mooiboy, dat mag ik wel.
waarom heb je dat gedaan dan???HayeSM schreef:
Alainv-s schreef:Aha! Ik ben voor het eerst nuttig.
Boekie zegt:
Merkte wel dat ik niet zo vaak friet bak, kreeg m'n gezicht vol met frituurvetspetters toen ik die shit er ingooide, blijkbaar moest eerst dat net omhoog.![]()
Boekie zegt:
Merkte wel dat ik niet zo vaak friet bak, kreeg m'n gezicht vol met frituurvetspetters toen ik die shit er ingooide, blijkbaar moest eerst dat net omhoog.![]()
Boeki schreef:Reinder heeft gesproken..
J03P schreef: dus zo blijkt maar weer, schakelen is voor de elite. Daar kan je dus trots op zijn.
Mijn schoenen zijn wel waterdicht, het water blijft er namelijk instaan.JvS schreef:Was wat dirty, maar die bitch blijft shinenBoeki schreef:Hoe is het met 'r?![]()
![]()
Ik kom die jongen vast nog wel een keer tegen, prima knul![]()
Nieuwste aanwinst:
Zeiknat geregend toen ik terug reed van me werk,
1 ding geleerd: mijn schoenen zijn niet waterdicht...
Waar zat jij met je hoofd toen je een turboclit kocht?jony schreef:uitlaat
Hond
ik ookJvS schreef:Nieuwste aanwinst:
Pak bastogne open gemaakt!
Boekie zegt: