Maar je spreekt wel frans, duits en spaans?, gaat dat samen?

ja helemaal ;pRuben schreef:Hmm, zelfkennis heb je iig..
Maar je spreekt wel frans, duits en spaans?, gaat dat samen?
ah ses bon sa ! mai moi je parle francais en langue msn sinon ses tro long a ecrire donc dslRuben schreef:Tres bien! Je parle un peu francais
Ruben schreef:Oke, met een beetje frans bedoelde ik ook echt een beetje, zo goed kan ik het niet meer...![]()
2 en half jaar sinds m'n laatste frans, kan nog wel een goed frans-accent faken als ik engels praat..![]()
Jasper schreef: Maar Daan is te druk met wanken denk ik.
en jij jesse wrm heb jij je aangemeld?JvS schreef:Hoezo heb jij je aangemeld hahaha
royvi schreef:Ja, jij bent nergens bang voor. Alle dames vallen als een blok voor jou! Bink!
derbi crd schreef:Nog mensen naar de motorbeurs en supercross in hardenberg dit weekend?
Boeki schreef:Reinder heeft gesproken..
J03P schreef: dus zo blijkt maar weer, schakelen is voor de elite. Daar kan je dus trots op zijn.
Dominator33 schreef:zulke dingen in de buurt zijn..nouja kijken of zondag nog iemand heen wil dan maar. Als ik dit eerder wist had ik vrij genomen van t werk
Pieke schreef: Ik hou van tieten
Die groeit nog nietJvS schreef:nee, is niet nodig
JvS schreef:Mijn PWS zoog ik uit mn duim en haalde een 9, wankers.
Venlonaer schreef:Ik denk dat jij iets anders gezogen hebt.
ik ga denk ik morgenderbi crd schreef:Nog mensen naar de motorbeurs en supercross in hardenberg dit weekend?
Heb 2 vrijkaartjes ontvangen vandaag, voor vrijdagavond, zaterdagmiddag of zondag de ganze daggijs schreef: loop ik toch altijd mn pik achterna,