dat ding doet me denken aan een pitbike qua verhoudingspijker95 schreef:
In mijn ogen wordt het niet veel dikker dan dit

dat ding doet me denken aan een pitbike qua verhoudingspijker95 schreef:
In mijn ogen wordt het niet veel dikker dan dit
DerbiMeisje schreef:Nu je t zegt. Zo klink je wel ja.blackidentity schreef:Zie ik eruit alsof ik van de rooie ster ben of zo?
Ik ga volgende week kijken bij een smc RXtreme06 schreef:Zeker mooie motor![]()
Was ik maar wat ouder,kutregeling
Toch maar weer een ktm? HahaRRobert schreef:Ik ga volgende week kijken bij een smc RXtreme06 schreef:Zeker mooie motor![]()
Was ik maar wat ouder,kutregelingben benieuwd
HardWithStyle schreef:Toch maar weer een ktm? HahaRRobert schreef:Ik ga volgende week kijken bij een smc RXtreme06 schreef:Zeker mooie motor![]()
Was ik maar wat ouder,kutregelingben benieuwd
Het is het echt waard, en als je er naar toe gaat is het ook een geweldige ervaring, en het helemaal waard.Limburger schreef:Liever de ouwere (is mijn mening) 69-70 liefst Super Cobra Jet. Niet te betalen maar dat maakt niks, gemaakt voor de racebaanOf een 'gewone' met K code 289ci dan ben je evengoed een baas.
Duurt niet lang meer of ik word een owner van een F-100 uit jaren 50. Nu bezig met 1 uit Amerika, dees week knoop doorhakken voor bezichtiging en daarop volgend Importeren.Kan gvd niet wachten, V8 powah!
Niet zo netjes als deze, maar in mijn ogen net zo vet wat ik op fotos en filmpje heb gezien:
kiek is aan eindelijk iemand die weet wat een echte auto isLimburger schreef:Liever de ouwere (is mijn mening) 69-70 liefst Super Cobra Jet. Niet te betalen maar dat maakt niks, gemaakt voor de racebaanOf een 'gewone' met K code 289ci dan ben je evengoed een baas.
Duurt niet lang meer of ik word een owner van een F-100 uit jaren 50. Nu bezig met 1 uit Amerika, dees week knoop doorhakken voor bezichtiging en daarop volgend Importeren.Kan gvd niet wachten, V8 powah!
Niet zo netjes als deze, maar in mijn ogen net zo vet wat ik op fotos en filmpje heb gezien: