Paar foto'tjes van mijn op de motort



Hannes schreef:Ga nou es eerst de feiten opzoeken voordat ik de hele avond loop te facepalmen om hoe achterlijk je bent.
STOY schreef:Ja precies! Als je normaal met de mensen in de buurt omgaat, dan zijn er ook geen problemen. Er zal altijd wel iemand zijn die het niet leuk vindt, maar als het dan niet elke week is, zullen die niet gaan klagen.
Mooie fotos trouwens!
ja oke, maar als je zelf niks aan het geluid doet, en naarmate ze meer gaan klagen en meer klachten binnenkrijgen, gaat de gemeente toch écht even nadenken of dat ze het niet zouden moeten verbieden, zo'n crossbaan. niet dat ik niet wil crossen he, ik cross zelf ook, maar dit is wel hoe je het probleem (gedeeltelijk dan wel) tegen kan gaan. en ik vind ook dat de mede-mens welleens een oogje dicht mag knijpen, niet dat het altijd volgens hun wil moet gaan, of hoe dat hun het beste uitkomt.derbi-yzf schreef:STOY schreef:Ja precies! Als je normaal met de mensen in de buurt omgaat, dan zijn er ook geen problemen. Er zal altijd wel iemand zijn die het niet leuk vindt, maar als het dan niet elke week is, zullen die niet gaan klagen.
Mooie fotos trouwens!
Je hebt er toch altijd zeikers tussen, ik heb nu een complete hgs 94 dB, moet van de Mon, doen elke wedstrijd geluidsmetinge
Hannes schreef:Ga nou es eerst de feiten opzoeken voordat ik de hele avond loop te facepalmen om hoe achterlijk je bent.
Is en die 4 klappert, en die 2 takt jankert van jou?Wovter schreef:Kijk, het gecross is allemaal wel leuk enzo, maar aangezien we met steeds meer mensen op hetzelfde stukje grond gaan rijden, moet je toch echt iets aan je geluid doen, de 94DB is (redelijk) haalbaar, mits je genoeg geld hebt om een dikke uitlaat te kopen, of er gewoon een DB-killer inzet, zoals ik al zei, als jij het leuk vind is het goed, maar dan moet je je mede-mens wel tevreden houden, en dan klaagt er niemand, maar als je dikke schijt hebt aan je mede-mens, en dik gaat rondboeken met een steigerpijp, gaat het niet goedkomen nee.
Paar foto'tjes van mijn op de motort
Hannes schreef:Ga nou es eerst de feiten opzoeken voordat ik de hele avond loop te facepalmen om hoe achterlijk je bent.
Ja je kunt inderdaad wat luier rijden, maar dat zal jij ook wel weten.Wovter schreef:de 2taktert is van 2009, heb em nadat ik mn been brak ( op 3 plekken ) ingeruild voor n nieuwe 4klappert, moet je minder werken en rijd zeer zeker zo goed hoor
Hannes schreef:Ga nou es eerst de feiten opzoeken voordat ik de hele avond loop te facepalmen om hoe achterlijk je bent.
ik wil niet veel zeggen hoor clown, maar het gaat mij er meer om dat ik meer koppel heb ik lage toeren, en zo niet als een gek aan mn koppeling zit te jengsten. en ga jij maar eens een x kijken, ik zit echt niet lui op mn 4taktert, ik doelde meer op dat je minder moest schakelen, omdat hij onderin ook een berg koppel heeft, en een 2takt niet. en als ik dan niet als een gek op dat ding ga zitten hameren hou ik m'n hoofd koel. op m'n 125 zat ik altijd opgefockt omdat ik dit en dat wou, op m'n 4takt kan ik ook gewoon rustig rondploffen, moet jij maar eens met een 2takt RUSTIG in het strandzand gaan rijden, dit is gewoonweg niet mogelijkderbi crd schreef:250 4takt zuigt hard naast een leuke 125 2takt. Helemaal als je begint over "ik hoef minder te doen, minder te werken" want das gewoon het tegenovergestelde van hoe deze sport bedoeld is![]()
Vroeger....
Hannes schreef:Ga nou es eerst de feiten opzoeken voordat ik de hele avond loop te facepalmen om hoe achterlijk je bent.
Leer dan schakelen.Wovter schreef:ik wil niet veel zeggen hoor clown, maar het gaat mij er meer om dat ik meer koppel heb ik lage toeren, en zo niet als een gek aan mn koppeling zit te jengsten. en ga jij maar eens een x kijken, ik zit echt niet lui op mn 4taktert, ik doelde meer op dat je minder moest schakelen, omdat hij onderin ook een berg koppel heeft, en een 2takt niet. en als ik dan niet als een gek op dat ding ga zitten hameren hou ik m'n hoofd koel. op m'n 125 zat ik altijd opgefockt omdat ik dit en dat wou, op m'n 4takt kan ik ook gewoon rustig rondploffen, moet jij maar eens met een 2takt RUSTIG in het strandzand gaan rijden, dit is gewoonweg niet mogelijkderbi crd schreef:250 4takt zuigt hard naast een leuke 125 2takt. Helemaal als je begint over "ik hoef minder te doen, minder te werken" want das gewoon het tegenovergestelde van hoe deze sport bedoeld is![]()
Vroeger....
en zoiets heet gewoon personal preference.
Volgens mij noemen ze dat toch echt wel gewoon lui.Wovter schreef:ik wil niet veel zeggen hoor clown, maar het gaat mij er meer om dat ik meer koppel heb ik lage toeren, en zo niet als een gek aan mn koppeling zit te jengsten. en ga jij maar eens een x kijken, ik zit echt niet lui op mn 4taktert, ik doelde meer op dat je minder moest schakelen, omdat hij onderin ook een berg koppel heeft, en een 2takt niet. en als ik dan niet als een gek op dat ding ga zitten hameren hou ik m'n hoofd koel. op m'n 125 zat ik altijd opgefockt omdat ik dit en dat wou, op m'n 4takt kan ik ook gewoon rustig rondploffen, moet jij maar eens met een 2takt RUSTIG in het strandzand gaan rijden, dit is gewoonweg niet mogelijkderbi crd schreef:250 4takt zuigt hard naast een leuke 125 2takt. Helemaal als je begint over "ik hoef minder te doen, minder te werken" want das gewoon het tegenovergestelde van hoe deze sport bedoeld is![]()
Vroeger....
en zoiets heet gewoon personal preference.
Alainv-s schreef:Aha! Ik ben voor het eerst nuttig.