Praat hier over motoren en post plaatjes van je motor

Hier kun je al je off-topic of niet Derbi gerichte berichten kwijt.
Wovter
Beginnende tuner
Vervoersmiddel: Senda DRD Evo limited '10

Re: Post je motor topic

Ongelezen bericht door Wovter »

Kijk, het gecross is allemaal wel leuk enzo, maar aangezien we met steeds meer mensen op hetzelfde stukje grond gaan rijden, moet je toch echt iets aan je geluid doen, de 94DB is (redelijk) haalbaar, mits je genoeg geld hebt om een dikke uitlaat te kopen, of er gewoon een DB-killer inzet, zoals ik al zei, als jij het leuk vind is het goed, maar dan moet je je mede-mens wel tevreden houden, en dan klaagt er niemand, maar als je dikke schijt hebt aan je mede-mens, en dik gaat rondboeken met een steigerpijp, gaat het niet goedkomen nee.

Paar foto'tjes van mijn op de motort
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Hannes schreef:Ga nou es eerst de feiten opzoeken voordat ik de hele avond loop te facepalmen om hoe achterlijk je bent.
STOY
Derbi fan

Ongelezen bericht door STOY »

Ja precies! Als je normaal met de mensen in de buurt omgaat, dan zijn er ook geen problemen. Er zal altijd wel iemand zijn die het niet leuk vindt, maar als het dan niet elke week is, zullen die niet gaan klagen.

Mooie fotos trouwens!
Afbeelding
derbi-yzf
Tuner
Vervoersmiddel: KTM

Ongelezen bericht door derbi-yzf »

STOY schreef:Ja precies! Als je normaal met de mensen in de buurt omgaat, dan zijn er ook geen problemen. Er zal altijd wel iemand zijn die het niet leuk vindt, maar als het dan niet elke week is, zullen die niet gaan klagen.

Mooie fotos trouwens!

Je hebt er toch altijd zeikers tussen, ik heb nu een complete hgs 94 dB, moet van de Mon, doen elke wedstrijd geluidsmetinge
n00n
Pro tuner
Vervoersmiddel: Yamaha WR400F

Ongelezen bericht door n00n »

Jup, werd ook al gewaarschuwd, had 95. -_-
Afbeelding
derbi crd
Pro tuner

Ongelezen bericht door derbi crd »

Word er zoveel gecontroleerd dan? Heb nog geen metingen gezien sinds de regeling is ingegaan en sta toch elk weekend even te kijken op de baan.
Hopelijk staan ze er zaterdag weer niet want denk niet dat ik op 94db zit (A)
n00n
Pro tuner

Mja, 1x met de motor op Joure gereden, kreeg direct waarschuwing. :P

Was gewoon vrije training, maar ze waren wel aan het meten!

Wat ik tot nu toe overal gezien heb controleren ze wel hier in het noorden.
Afbeelding
Dominator33
Tuner

Ongelezen bericht door Dominator33 »

Ik zag net op de youtube pagina van KTM een filmpje van de 125 Duke, lijkt me wel mooi ding :P Iemand ervaringen oid dr mee?
Wovter
Beginnende tuner

derbi-yzf schreef:
STOY schreef:Ja precies! Als je normaal met de mensen in de buurt omgaat, dan zijn er ook geen problemen. Er zal altijd wel iemand zijn die het niet leuk vindt, maar als het dan niet elke week is, zullen die niet gaan klagen.

Mooie fotos trouwens!

Je hebt er toch altijd zeikers tussen, ik heb nu een complete hgs 94 dB, moet van de Mon, doen elke wedstrijd geluidsmetinge
ja oke, maar als je zelf niks aan het geluid doet, en naarmate ze meer gaan klagen en meer klachten binnenkrijgen, gaat de gemeente toch écht even nadenken of dat ze het niet zouden moeten verbieden, zo'n crossbaan. niet dat ik niet wil crossen he, ik cross zelf ook, maar dit is wel hoe je het probleem (gedeeltelijk dan wel) tegen kan gaan. en ik vind ook dat de mede-mens welleens een oogje dicht mag knijpen, niet dat het altijd volgens hun wil moet gaan, of hoe dat hun het beste uitkomt. :ugeek:
Hannes schreef:Ga nou es eerst de feiten opzoeken voordat ik de hele avond loop te facepalmen om hoe achterlijk je bent.
teun4
Tuner

Ongelezen bericht door teun4 »

Wovter schreef:Kijk, het gecross is allemaal wel leuk enzo, maar aangezien we met steeds meer mensen op hetzelfde stukje grond gaan rijden, moet je toch echt iets aan je geluid doen, de 94DB is (redelijk) haalbaar, mits je genoeg geld hebt om een dikke uitlaat te kopen, of er gewoon een DB-killer inzet, zoals ik al zei, als jij het leuk vind is het goed, maar dan moet je je mede-mens wel tevreden houden, en dan klaagt er niemand, maar als je dikke schijt hebt aan je mede-mens, en dik gaat rondboeken met een steigerpijp, gaat het niet goedkomen nee.

Paar foto'tjes van mijn op de motort
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Is en die 4 klappert, en die 2 takt jankert van jou?
Ik had het wel geweten :thumbup: (A) 2 takt :lol:
Of is die foto van een van de drie oud ofzo, je snapt wel wat ik bedoel..
a'j bange leeft goa'j bange dood
If you ain't mixin' gas, You ain't kickin ass!
Wovter
Beginnende tuner

Re: Praat hier over motors en post plaatjes van je motor top

de 2taktert is van 2009, heb em nadat ik mn been brak ( op 3 plekken ) ingeruild voor n nieuwe 4klappert, moet je minder werken en rijd zeer zeker zo goed hoor :P
teun4
Tuner

Ongelezen bericht door teun4 »

Wovter schreef:de 2taktert is van 2009, heb em nadat ik mn been brak ( op 3 plekken ) ingeruild voor n nieuwe 4klappert, moet je minder werken en rijd zeer zeker zo goed hoor :P
Ja je kunt inderdaad wat luier rijden, maar dat zal jij ook wel weten.
maar bedoelde dat ik het 2 takt geluid mooier vond :D
a'j bange leeft goa'j bange dood
If you ain't mixin' gas, You ain't kickin ass!
Wovter
Beginnende tuner

m'n 250 is ook baasch hoor
derbi crd
Pro tuner

Ongelezen bericht door derbi crd »

250 4takt zuigt hard naast een leuke 125 2takt. Helemaal als je begint over "ik hoef minder te doen, minder te werken" want das gewoon het tegenovergestelde van hoe deze sport bedoeld is :lol:

Vroeger....
n00n
Pro tuner

Ach 2t en 4t hebben beide hun voor en nadelen.

Het is net waar je voorkeur bij ligt.

Ik heb het meer op de 4t omdat ik de koppel gewoon heerlijk vind.
Plus het geluid zowiezo. :D
Afbeelding
Jasper
Beheerder
Vervoersmiddel: Derbi drd racing 2007 supermoto(verkocht)
Derbi pro race crosser (verkocht)
Derbi gpr 70cc Sprinter
Derbi DRD PRO (verkocht)
Husaberg FE570 Supermoto (verkocht)
TM SMX450 2015 (verkocht)
Husqvarna TE300 (verkocht)
Honda CRF1000 2016 Tresoldi replica
Contacteer:

Ongelezen bericht door Jasper »

Geef mij maar een goed jankende 2-takt :oops:
JB1
Derbi fan
Vervoersmiddel: Honda MT5 met 110cc Malossi alles bewerkt.
Een CBR400r krot
Een CBR600F
Een dikke VTR SP1
Je zusje/zus
Een dikke negerin.

Ongelezen bericht door JB1 »

Afbeelding

Mijn fietsje.
Was maar 250 eppo
Mijn MT boekt je.
Wovter
Beginnende tuner

derbi crd schreef:250 4takt zuigt hard naast een leuke 125 2takt. Helemaal als je begint over "ik hoef minder te doen, minder te werken" want das gewoon het tegenovergestelde van hoe deze sport bedoeld is :lol:

Vroeger....
ik wil niet veel zeggen hoor clown, maar het gaat mij er meer om dat ik meer koppel heb ik lage toeren, en zo niet als een gek aan mn koppeling zit te jengsten. en ga jij maar eens een x kijken, ik zit echt niet lui op mn 4taktert, ik doelde meer op dat je minder moest schakelen, omdat hij onderin ook een berg koppel heeft, en een 2takt niet. en als ik dan niet als een gek op dat ding ga zitten hameren hou ik m'n hoofd koel. op m'n 125 zat ik altijd opgefockt omdat ik dit en dat wou, op m'n 4takt kan ik ook gewoon rustig rondploffen, moet jij maar eens met een 2takt RUSTIG in het strandzand gaan rijden, dit is gewoonweg niet mogelijk

en zoiets heet gewoon personal preference.
the skullkid
Pro tuner
Vervoersmiddel: Je vriendin.

Ongelezen bericht door the skullkid »

Wovter schreef:
derbi crd schreef:250 4takt zuigt hard naast een leuke 125 2takt. Helemaal als je begint over "ik hoef minder te doen, minder te werken" want das gewoon het tegenovergestelde van hoe deze sport bedoeld is :lol:

Vroeger....
ik wil niet veel zeggen hoor clown, maar het gaat mij er meer om dat ik meer koppel heb ik lage toeren, en zo niet als een gek aan mn koppeling zit te jengsten. en ga jij maar eens een x kijken, ik zit echt niet lui op mn 4taktert, ik doelde meer op dat je minder moest schakelen, omdat hij onderin ook een berg koppel heeft, en een 2takt niet. en als ik dan niet als een gek op dat ding ga zitten hameren hou ik m'n hoofd koel. op m'n 125 zat ik altijd opgefockt omdat ik dit en dat wou, op m'n 4takt kan ik ook gewoon rustig rondploffen, moet jij maar eens met een 2takt RUSTIG in het strandzand gaan rijden, dit is gewoonweg niet mogelijk

Leer dan schakelen.
Boeki
Pro tuner
Vervoersmiddel: Derbi DRD Racing Special 2007

Ongelezen bericht door Boeki »

Wovter schreef:

Vroeger....

Volgens mij noemen ze dat toch echt wel gewoon lui.
Open the Throttle and Smile
JavenDrD
Pro tuner
Vervoersmiddel: 2x retro - Drd Lim. #07 - Tomos

Ongelezen bericht door JavenDrD »

als je rustig wil rijden moet je niet gaan crossen. klaar.. nu weer OT! :lol:
Afbeelding
Alainv-s schreef:Aha! Ik ben voor het eerst nuttig :emo: .
Plaats reactie