Boekie zegt:
Merkte wel dat ik niet zo vaak friet bak, kreeg m'n gezicht vol met frituurvetspetters toen ik die shit er ingooide, blijkbaar moest eerst dat net omhoog.
ja wtn, werd vorige week nog ingehaald door een vespa, ding was blauw maar ik reed echt al 70 op de teller .
Dus zo'n goede ~60 echte. Komt dat sjapie geval van 50 met een hand langs rijden.
Boekie zegt:
Merkte wel dat ik niet zo vaak friet bak, kreeg m'n gezicht vol met frituurvetspetters toen ik die shit er ingooide, blijkbaar moest eerst dat net omhoog.
Mijn viva gaat over de 80 op zn teller, maar die teller klopt van geen kanten, ook gewoon blauwe plaat, maar een schakel moet gewoon harder als 45 gaan, dats gewoon sad om te zien.
jups. kan zijn dat die kapot was toch, had ik ook. Toen ik sproeier wou testen, bleek toch iet te groot zijn die sproeier. naderhand NIET dus, hij stotterde zo erg voor de powerband dat hij niet IN de powerband kon komen .
Boekie zegt:
dat kan twee dingen betekenen.... Of ze zijn hier volwassen geworden ( ) of .....
Boekie zegt: