heey, ik ben laatst op de rollerbank geweest en ging 93 en met correctie 83
de boete gaat via officier van justitie, weet iemand hoeduur dit ongeveer gaat worden en moet je ook voorkomen als je een boete krijgt via officier van justitie??
week na dat ik me rijbewijs had gehaald. ging meneer de motor agent op mijn brommer rijden en toen werd hij gelezen op top snelheid. (meneer de motoragent met zijn zware kleding)
70 heen en 31 terug brommr liep een beetje raar deed het alleen in de hoge toeren.
85 +6 euro administratie kosten
mooi kut dus
basserd schreef:ik ben aangehouden met 80 in 30zone zonder verlichting(hpi zonder lichtspoel)
weet de boete nog niet ben op het moment mn rijbewijs nog kwijt en moet nog voorkomen
de boete voor de verlichting is 62 eurie
Reken maar op boete van 400/500 euro + voor je snelheid, ik kreeg 388 euro voor 29 te hard in 30 zone
Zo blij dat de politie in mijn gemeente geen rollerbank heeft en heel lui is
Alleen in emmen hebben ze rollerbank, maar dan net aan de andere kant van de stad, dus kom er nooit een tegen
Hier bij mij hebben ze ook geen rollen hoogstens een auto
Helaas moet ik wel naar de stad voor school,daar hebben ze die wel
en ook weinig alternatieve (vlucht)wegen
Als ik naar school ga weet ik dat er 4 plekken zijn waar ze kunnen flitse, 1 daarvan minstens 2 keer per week, en er staat geregeld een rollenbank op school.
Ik heb in 5 jaar nog geen enkele rollerbank gezien, zelfs niet in de stad.
Krijg je he als je in het noorden woont waar de politie weinig middelen heeft
DerbiSendaWouter schreef:Zo blij dat de politie in mijn gemeente geen rollerbank heeft en heel lui is
Alleen in emmen hebben ze rollerbank, maar dan net aan de andere kant van de stad, dus kom er nooit een tegen
DerbiSendaWouter schreef:Zo blij dat de politie in mijn gemeente geen rollerbank heeft en heel lui is
ja daar wist ik, daar rijd ik altijd even heel rustig en pas ik goed op.
Maar als er zo'n mongool bij mij voorspringt kan hij het wel vergeten, dat beun ik er net zo hard tegen aan...
gore pestlijer