Je moet die oakly een keer op gehad hebben, dingen zitten echt uber relaxt!
Jasper schreef: Maar Daan is te druk met wanken denk ik.
Heb met mijn scott en smith bril wel dat die tijdens het crossen gaat knellen om mn neus, waardoor ik minder goed adem kan halenn00n schreef:Haha grapje, ja die winter handschoenen zijn van Shift!![]()
Je moet die oakly een keer op gehad hebben, dingen zitten echt uber relaxt!
Met oakley heb je dat niet, mijne heeft me nog nooit in de weg gezeten, zitten idd echt heel goed.derbi crd schreef:Heb met mijn scott en smith bril wel dat die tijdens het crossen gaat knellen om mn neus, waardoor ik minder goed adem kan halenn00n schreef:Haha grapje, ja die winter handschoenen zijn van Shift!![]()
Je moet die oakly een keer op gehad hebben, dingen zitten echt uber relaxt!Misschien dat zoon oakly wel de oplossing is..
Geef maar aan mijteun4 schreef:2 vrijkaartjes voor Supercross Hardenberg![]()
Noppenieuws prijsvraag gewonnen![]()
Nu nog een chauffeur zien te vinden, is met de brommer een rit van 5 uur, en is het ook iets te koud voor![]()
Boekie zegt:
Merkte wel dat ik niet zo vaak friet bak, kreeg m'n gezicht vol met frituurvetspetters toen ik die shit er ingooide, blijkbaar moest eerst dat net omhoog.![]()
Boekie zegt:
Merkte wel dat ik niet zo vaak friet bak, kreeg m'n gezicht vol met frituurvetspetters toen ik die shit er ingooide, blijkbaar moest eerst dat net omhoog.![]()
Daan schreef:Nou dan weet ik et ook niet, steek maar in de brand ofzo
Boeki schreef:Reinder heeft gesproken..
J03P schreef: dus zo blijkt maar weer, schakelen is voor de elite. Daar kan je dus trots op zijn.