God wil vrede, laat staan oorlog.

Alainv-s schreef:Aha! Ik ben voor het eerst nuttig.
Boeki schreef:Reinder heeft gesproken..
J03P schreef: dus zo blijkt maar weer, schakelen is voor de elite. Daar kan je dus trots op zijn.
Boekie zegt:
Merkte wel dat ik niet zo vaak friet bak, kreeg m'n gezicht vol met frituurvetspetters toen ik die shit er ingooide, blijkbaar moest eerst dat net omhoog.![]()
Boekie zegt:
Merkte wel dat ik niet zo vaak friet bak, kreeg m'n gezicht vol met frituurvetspetters toen ik die shit er ingooide, blijkbaar moest eerst dat net omhoog.![]()
JvS schreef:de 4s barst een stuk sneller dan de 4, veel sneller.
Een broek kost €97 je leent €50 van je pa en €50 van je ma, je koopt die broek en krijgt €3 terug,€1 stop je in je zak,€1 geef je aan je ma en €1 geef je aan je pa. Dus je moet pa en ma beide €49 terug geven. Maar €49 en €49 =€ 98 plus €1 uit je zak is €99, waar is die laatste euro gebleven?
Boekie zegt:
Het is een gehomologeerde 400cc quad. Geen brommerquad.sendapower schreef:jah maar is het een brommer quad dan of gwn zomaar een kenteken ergens van?
zijn die banden echt veel breder dan???
miss lucht er uit laten ook een oplossing
alleen dan moet je altijd compressor bij je hebben