Lekker veel koppels en pk's zijn ook niet verkeerd

Rikkert schreef:Ach ja, er leven hier zat moeilijk doeners op de wereld
Rikkert schreef:Ach ja, er leven hier zat moeilijk doeners op de wereld
Wel met nieuwe benzine neem ik aan? Benzine van 2 jaar oud brand niet al hou je het bij een vlammenwerperjasperrr91 schreef:Morgen avond ff alles schoonmaken, bougie, carb, filter, blokolie verversen en dan ff kijken hoe die het doet.
Ding heeft 2 jaar stil gestaan, 2 weken terug aangeslingerd toen ik kwam kijken. Deed het na 10 meter rennen al en toen straks starte die na 3 kickjes, 2x zonder choke en toen choke erop deed het gelijk.
Jup alles word vervangen/ schoongemaaktderbi crd schreef:Wel met nieuwe benzine neem ik aan? Benzine van 2 jaar oud brand niet al hou je het bij een vlammenwerperjasperrr91 schreef:Morgen avond ff alles schoonmaken, bougie, carb, filter, blokolie verversen en dan ff kijken hoe die het doet.
Ding heeft 2 jaar stil gestaan, 2 weken terug aangeslingerd toen ik kwam kijken. Deed het na 10 meter rennen al en toen straks starte die na 3 kickjes, 2x zonder choke en toen choke erop deed het gelijk.
Nice, wat voor pak heb je?derbi crd schreef:Nieuwe aanwinst: crosspak is binnen, net als de bodyprotector. Nu alleen nog nieuwe handschoenen en een leatt brace. Meteen het duurste ook
Pieke schreef: Ik hou van tieten
hahahaJvS schreef:om in te slapen