Chat topic

Hier kun je al je off-topic of niet Derbi gerichte berichten kwijt.
robbin
Pro tuner
Vervoersmiddel: Derbi drd pro

Re: Chat topic

Ongelezen bericht door robbin »

ik overdrijf niet die boete heeft tie gister gekregen en mischien zijn alle boetes wel omhoog gegaan?
Afbeelding
Ruben
Pro tuner
Vervoersmiddel: - Viva city snor 06
- Seat Ibiza 06
- Ktm 300 exc

Ongelezen bericht door Ruben »

Hoezo word iedereen altijd maar gepakt op snelheid? Ik ben nog nooit bekeurd voor m'n snelheid terwijl ik af en toe toch best wel door kan rijden..
JavenDrD
Pro tuner
Vervoersmiddel: 2x retro - Drd Lim. #07 - Tomos

Ongelezen bericht door JavenDrD »

nee ik bedoel over dat je zegt dat die anders ze rijbewijs 4 maanden kwijt wa geweest en een boete van 300+ maar dat is 200+ en 2 maanden.
Afbeelding
Alainv-s schreef:Aha! Ik ben voor het eerst nuttig :emo: .
royvi
Pro tuner
Vervoersmiddel: Honda CR125R & VW Polo 6n2 1.9D

Ongelezen bericht door royvi »

Ruben schreef:Hoezo word iedereen altijd maar gepakt op snelheid? Ik ben nog nooit bekeurd voor m'n snelheid terwijl ik af en toe toch best wel door kan rijden..
Omdat je mazzel hebt, en de politie bij jou niet in BMW-5 series rijden :eerie:
Airsal cilinder te koop:
http://derbi-forum.nl/viewtopic.php?f=53&t=12449" onclick="window.open(this.href);return false;
Rallyking
Beginnende tuner

Ongelezen bericht door Rallyking »

Afbeelding

Vriend op fiets duwen :emo: :emo:
Watch my vids: http://www.youtube.com/user/pikexking" onclick="window.open(this.href);return false;
JvS schreef:Mijn PWS zoog ik uit mn duim en haalde een 9, wankers. :emo:
Venlonaer schreef:Ik denk dat jij iets anders gezogen hebt :emo: .
NickD
Pro tuner
Vervoersmiddel: Derbi Senda DRD racing
Tomoz Boekmachine

Ongelezen bericht door NickD »

staat die politieauto niet foutief geparkeerd? :emo:
Afbeelding
Derbi Senda DRD Racing '10: http://derbi-forum.nl/viewtopic.php?f=9&t=2081" onclick="window.open(this.href);return false;
Dominator33
Tuner

Ongelezen bericht door Dominator33 »

royvi schreef:
Dominator33 schreef:Fietsers moet je idd bij uitkijken, vallen niet te vertrouwen :emo: en ik rij ook gewoon met mn verstand, in tegenstelling tot 90% van iedereen bij mij op school :eerie:
Ja, je ziet soms lui doorjagen langs van die onoverzichtelijke zijwegen. Dan denk je gewoon: "die gaan het nog wel voelen"
Het is wel weer jammer altijd dat de gene die verstandig rijden vaak voor de slome uitgemaakt worden :eerie:
Achja, door een auto geramd worden doet heel veel pijn dus ik heb het er voor over :emo:
Klopt maar dat maakt me geen fuck uit, laat die aerox mooiboys maar een keer een zijkant van een auto voelen zoals mij, dan ga je wel meer opletten :emo: was niet mijn schuld gelukkig lol

en een kameraad van mij was gepakt met 79 op de roller laatst voor de tweede keer en die was zijn rijbewijs niet kwijt, alleen kentekenpapieren voor 4 weken, en hij mocht een gratis cursus volgen (aangezien hij de eerste keer toen hij met dezelfde snelheid was gepakt voor de boete-optie was gegaan ipv cursus.. :emo: )
hendry_94
Pro tuner
Vervoersmiddel: vw polo 6n2 comfortline

Ongelezen bericht door hendry_94 »

Ruben schreef:Hoezo word iedereen altijd maar gepakt op snelheid? Ik ben nog nooit bekeurd voor m'n snelheid terwijl ik af en toe toch best wel door kan rijden..
ik ben ook nog nooit op snelheid bekeurd :P
wel op de roller maarja.... die heb ik trouwens nogsteeds niet binnen...
helaas is daarvan de verjaringstermijn 2-3 jaar :eerie:

en overal waar ik kan rij ik volgas....
tis maar 70 maar in dorp gaat dat wel aardig hard :emo:
Live To Ride, Ride To Live!!
Job0172
Pro tuner
Vervoersmiddel: Tomooosss

Ongelezen bericht door Job0172 »

Rallyking schreef:Afbeelding

Vriend op fiets duwen :emo: :emo:
Dat is balen Thom, kreeg je een prent?
Daan schreef:Nou dan weet ik et ook niet, steek maar in de brand ofzo :emo:
royvi
Pro tuner

Dominator33 schreef:
royvi schreef:
Dominator33 schreef:Fietsers moet je idd bij uitkijken, vallen niet te vertrouwen :emo: en ik rij ook gewoon met mn verstand, in tegenstelling tot 90% van iedereen bij mij op school :eerie:
Ja, je ziet soms lui doorjagen langs van die onoverzichtelijke zijwegen. Dan denk je gewoon: "die gaan het nog wel voelen"
Het is wel weer jammer altijd dat de gene die verstandig rijden vaak voor de slome uitgemaakt worden :eerie:
Achja, door een auto geramd worden doet heel veel pijn dus ik heb het er voor over :emo:
Klopt maar dat maakt me geen fuck uit, laat die aerox mooiboys maar een keer een zijkant van een auto voelen zoals mij, dan ga je wel meer opletten :emo: was niet mijn schuld gelukkig lol

en een kameraad van mij was gepakt met 79 op de roller laatst voor de tweede keer en die was zijn rijbewijs niet kwijt, alleen kentekenpapieren voor 4 weken, en hij mocht een gratis cursus volgen (aangezien hij de eerste keer toen hij met dezelfde snelheid was gepakt voor de boete-optie was gegaan ipv cursus.. :emo: )
Rijbewijs kun je niet kwijt raken op roller.
En verder die scootersjonnies die niet uitkijken mogen van mij best een auto voelen, maar dit brengt helaas veel gekloot mee voor de autobestuurder. Dus laat ze maar tegen hun eigen auto aanrijden.
Airsal cilinder te koop:
http://derbi-forum.nl/viewtopic.php?f=53&t=12449" onclick="window.open(this.href);return false;
Reinder
Tuner
Vervoersmiddel: Derbi Xrace

Ongelezen bericht door Reinder »

royvi schreef:
JavenDrD schreef:
robbin schreef:als ik naar school rijd rij ik altijd overal top, behalve langs wegen waar je langs de weg rijd dan heb je zo popo die achter je rijd.. me broer had het gister ook hij ree lang de dijk en hij moest net gaan stijgen dus hij komt zo boven langs de dijk rijd er net een politie busje achter hem dus werd hij gepakt met 80, politie gaf boete met correctie 73 :) hatie geluk me reed tie 75 betaal je iets van 300 en 4 maanden geen rijbewijs nu was het iets meer dan 200 euro boete :p[
overdrijven is ook een vak.
Zon boete is tussen de 200 en 250 euro en je bent dan je rbw 2 maanden ipv 4 kwijt;) 2 vrienden van mij hebben het al gehad ;)
Dat ligt helemaal aan je geschiedenis ;)
@ Reinder, tegenwoordig zijn ze aardig snel met bekeuringen. Ik had hem echt snel binnen, niet normaal. Binnen 2 weken gewoon :blink:
Dus er is hoop voor je :P En waarom was jouw boete zo "goedkoop" ?
Volgens mij kun je op fietspaden langs de weg (mits er geen verkeer is op het fietspad en het veilig is) beter met het verkeer meerijden, dan rijdt je steeds naast dezelfde auto en komt er geen politie je voorbij.
Ik reed 80 op de teller van meneer bromsnor, dat waren 75 echte. Correctie eraf maakt er 72 van. Het stukje waar hij mij aanhield was een weg, het stukje waar hij mij had gemeten was het bromfiets pad. Hij dacht dat ik 50 mocht rijden, dus schreef 22 te hard op. Eigenlijk was het 32 te hard maar dat heeft hij niet gedaan :P
Ik vroeg hem mij te bellen om de hoogte van de boete door te geven, hij belde mij 2 dagen daarna en zei: 'jaa ik bel nog even over die boete van GISTER". Dus hij was in de war ofzo haha, dus hoop dat er iets fout is gegaan :P
En 149 euro is normaal ;) gevraagd aan 2 politie agenten en verscheidene vrienden.
Boeki schreef:Reinder heeft gesproken..
J03P schreef: dus zo blijkt maar weer, schakelen is voor de elite. Daar kan je dus trots op zijn.
royvi
Pro tuner

Ik moest voor 21 km te hard dus wel mooi €183 betalen,- Was politie in burger, hij had ook zo'n tvtje. Misschien hoger omdat dat een 100% correcte meting is?
Airsal cilinder te koop:
Reinder
Tuner
Vervoersmiddel: Derbi Xrace

Ongelezen bericht door Reinder »

Binnen of buiten de bebouwde kom? Ik was buiten ;)
Boeki schreef:Reinder heeft gesproken..
J03P schreef: dus zo blijkt maar weer, schakelen is voor de elite. Daar kan je dus trots op zijn.
Boeki
Pro tuner
Vervoersmiddel: Derbi DRD Racing Special 2007

Ongelezen bericht door Boeki »

derbi-0172 schreef:
nappie schreef:nou ze willen nog wel is gaan lekken, als die het goed doet gewoon vanaf blijven
en om ze op te voeren moet je stukje van de cdi afzagen of precies op de goede plek boren
Oke thanx, hoe hard kunnen die dingen dan ongeveer?
Lol, heb er zelf net eentje gekocht vanavond, €40,- met kenteken.. :emo: :emo:
Gast bij mij uit de klas had vroeger allemaal Spartametjes gehad en die zei dat je ff goed op het blokje moet kijken, op de bovenkant staat ergens een nummer, dit is 199 of 299 0f 399. 199=bende, 299=redelijk, 399=beter, ik had 399. :happy:
Als je de cdi ontgrenst looptie iets van 30 ipv 25 maar loopt ook een stuk mooier zegmaar.
Open the Throttle and Smile
Sander
Moderator
Vervoersmiddel: Derbi DRD Black Edition
Contacteer:

Ongelezen bericht door Sander »

om maar even verder te gaan. Kga de pth in eindhoven doen en 2de jaar stage lopen in dubai bij gm dat word motorcrossen als een gek in die woestijn. :wub:
Jasper schreef: Maar Daan is te druk met wanken denk ik.
Jasper
Beheerder
Vervoersmiddel: Derbi drd racing 2007 supermoto(verkocht)
Derbi pro race crosser (verkocht)
Derbi gpr 70cc Sprinter
Derbi DRD PRO (verkocht)
Husaberg FE570 Supermoto (verkocht)
TM SMX450 2015 (verkocht)
Husqvarna TE300 (verkocht)
Honda CRF1000 2016 Tresoldi replica
Contacteer:

Ongelezen bericht door Jasper »

Gm?
Wat is dat :oops:
NickD
Pro tuner
Vervoersmiddel: Derbi Senda DRD racing
Tomoz Boekmachine

Ongelezen bericht door NickD »

Dubai? daar wonen van die zwarte mensen :shock:
Afbeelding
Derbi Senda DRD Racing '10: http://derbi-forum.nl/viewtopic.php?f=9&t=2081" onclick="window.open(this.href);return false;
Sander
Moderator
Vervoersmiddel: Derbi DRD Black Edition
Contacteer:

Ongelezen bericht door Sander »

General motors, zit een oude collega van men pa in een kiet waar je bang van wordt en hij heeft achtertuin met zwembad en op de oprit en garage staan 2 ktm 250cc 1 hummer h2 int oranje en nog een chevrolet camaro. dat wordt een leuk half jaartje denk ik. :wub:
Jasper schreef: Maar Daan is te druk met wanken denk ik.
derbi crd
Pro tuner

Ongelezen bericht door derbi crd »

General motors? Wilde gok :P
derbi crd
Pro tuner

Ongelezen bericht door derbi crd »

Sander schreef:General motors, zit een oude collega van men pa in een kiet waar je bang van wordt en hij heeft achtertuin met zwembad en op de oprit en garage staan 2 ktm 250cc 1 hummer h2 int oranje en nog een chevrolet camaro. dat wordt een leuk half jaartje denk ik. :wub:
Ah was al te laat :cry:
Gesloten