Waar heb je mijn velglint gelaten?robbin schreef:![]()

ja wil ik wel een keer doennickd073 schreef:kan er iemand zwarte evo kappen op mijn brommer shoppen? het vsb en lichtkapje en het zadel mogen blijven.
ok ik schrok een beetje van je reactie van WAT HEB JIJ MET MIJN VELGLINT GEDAAN VENTJE?marcwernhout schreef:klopt robin zo bedoelde ik het bedankt !
wilde even zien hoe het er met 2 tone uit zag ipv velgtlint boeki
Zoiets nick?nickd073 schreef:kan er iemand zwarte evo kappen op mijn brommer shoppen? het vsb en lichtkapje en het zadel mogen blijven.
Jasper schreef: Maar Daan is te druk met wanken denk ik.
nickd073 schreef:ja dat alleen kan je dan een rood drd vsb doen en dat stuk bij mijn zadel rood doen weet je wel net als bij een rode racing?
chrizztian93 schreef:Je kan ook je originele sproeier zelf opboren of laten tunen.
jow bedankt hoor ik graagoffroad schreef:idd om te kosten haha
btw mooi geshopt
Jasper schreef: Maar Daan is te druk met wanken denk ik.
kan nog wel wat ideetjes geven. en een beetje proberen in photoshop..nickd073 schreef:Dat is percies wat ik bedoelde. Maar nu ik het zo zie begin ik wel te twijfelen. Niet aan jouw photoshop hoor, maar gewoon of ik het wel moet doen
hey kun jij me helpen bartoffroad schreef:hey heb jij nog een link voor photoshop ps2 ?
want wij hebben het op school ook vind het wel leuk om te doen maar kan het thuis niet krijgen
(ben niet zo handig in dat soort dingen)![]()
doe maar via pb als het kan anders wordt het zo'n spam gedoe
uhm ja hij is goed zo misschien kan je er nog eentje maken met een yasuni r2 met een kevlar demper ?robbin schreef:ok ik schrok een beetje van je reactie van WAT HEB JIJ MET MIJN VELGLINT GEDAAN VENTJE?marcwernhout schreef:klopt robin zo bedoelde ik het bedankt !
wilde even zien hoe het er met 2 tone uit zag ipv velgtlint boeki![]()
maar nu is het goed dan toch?
of moet er nog wat ggeebeuren?
ik zie graag helemaal tevreden gezichtenmarcwernhout schreef: uhm ja hij is goed zo misschien kan je er nog eentje maken met een yasuni r2 met een kevlar demper ?
dan ben ik helemaal tevreden![]()
bedankt zover in ieder geval