Er zit gewoon n bougie in je brommer hoorJ03P schreef:denk niet dat je brommer genoeg compressie heeft voor diesel eigenlijk

Dus ontsteking hoeft niet door compressie te komen

Er zit gewoon n bougie in je brommer hoorJ03P schreef:denk niet dat je brommer genoeg compressie heeft voor diesel eigenlijk
is niet waar jongejasperrr91 schreef:![]()
Beter gaat iedereen diesle rijden dan, stukken goedkoper
royvi schreef:Ja, jij bent nergens bang voor. Alle dames vallen als een blok voor jou! Bink!
Rikkert schreef:Tsjoh. Ik betaal hier aan euro 95 zowat 2 euro de liter
royvi schreef:Ja, jij bent nergens bang voor. Alle dames vallen als een blok voor jou! Bink!
Rikkert schreef:Tsjoh. Ik betaal hier aan euro 95 zowat 2 euro de liter
of ga gewoon direct naar een anderRikkert schreef:ik ook hier bij me werk, voor de garage is het woonhuis van me baas en daarvoor een tankstationnetje van Q8. 1,90 voor een liter..
Zal maandag is vragen of dat nog gaat dalen, anders eis ik een kortingspas of ga ik naar een ander haha
Boeki schreef:Reinder heeft gesproken..
J03P schreef: dus zo blijkt maar weer, schakelen is voor de elite. Daar kan je dus trots op zijn.
Boekie zegt:
Merkte wel dat ik niet zo vaak friet bak, kreeg m'n gezicht vol met frituurvetspetters toen ik die shit er ingooide, blijkbaar moest eerst dat net omhoog.![]()
J03P schreef: dus zo blijkt maar weer, schakelen is voor de elite. Daar kan je dus trots op zijn.
Hier ist 24 cent waar ik altijd tank..KREGO schreef:is niet waar jongejasperrr91 schreef:![]()
Beter gaat iedereen diesle rijden dan, stukken goedkoper![]()
diesel hier in belgie staat met 2euro cent verschil aan euro 95![]()
benzine word weer in denk ik