Als je kijkt naar wat er aangeboden wordt in die markt is de gopro echt niet duur hoor Of je moet een waterbestendige camera die takken kap koppen en zand kan happen in dat formaat vinden die goedkoper is. Met dezelfde kwaliteit natuurlijk.
Déjà vu Ik las dit gedeelte net 1 minuut geleden op MF.
Hij is ook wel hufterproof of niet?
Knappe jongen als je zon gopro sloopt zonder er extreem gek mee te doen, die dingen overleven een crash met de motor gewoon over het algemeen, oke je moet er niet met een hamer op gaan slaan maar dat spreekt voor zich.
En kawasaki introduceert launch control volgend jaar op de crossers? zei een maat van me net bij de fitness..
Wel bestwel vet/doelloos...
Laatst gewijzigd door Ruben op di 25 okt 2011, 22:42, 2 keer totaal gewijzigd.
Ja idd, schijnt ervoor te zorgen dat de mapping word aangepast naarmate de grip afneemt bij de start, dus je motor word langzamer gemaakt zodat er minder wheelspin optreed, als het werkt ist een holeshot machine denks..
Hoef je zelf niet meer moeilijk te doen met gas inhouden om sneller weg te komen.
Meestal zit je wel ff in zn 3 na de start en die launch control blijft handig, zorgt voor het optimale vermogen voor de meeste grip, oftewel niks throttle control, gewoon gas erop!
Weet iemand een cheap oplossing voor een temp sensor?
Heb zo'n roze stage6/metrakit (roze) achtige temp sensor in mijn cilinder zitten, maar mijn derbi draadboom tempsensor-stekker past niet op de connector... Ik wil heel misschien koso kockpit rx2 kopen. Maarja belachelijk duur zo'n ding.
Kijken of ik hier iets mee kan fixen.
Boekie zegt:
Merkte wel dat ik niet zo vaak friet bak, kreeg m'n gezicht vol met frituurvetspetters toen ik die shit er ingooide, blijkbaar moest eerst dat net omhoog.
Boekie zegt:
Merkte wel dat ik niet zo vaak friet bak, kreeg m'n gezicht vol met frituurvetspetters toen ik die shit er ingooide, blijkbaar moest eerst dat net omhoog.