Ik heb de laptop nu even op mijn scherm aangesloten maar het geeft niet echt een geweldig scherp beeld,terwijl mijn tv HD ready (en volgens de ps3 zelfs Full HD) is. Komt dit omdat ik hem nu met een simpele kabel (Geen idee hoe die heet ) heb aangesloten,en is dit verholpen wanneer ik HDMI neem? Tnx alvast
Boeki schreef:Reinder heeft gesproken..
J03P schreef:
dus zo blijkt maar weer, schakelen is voor de elite. Daar kan je dus trots op zijn.
Niet eens tulp (die rood wit oranje bedoel je toch? die ik bij me ps3 ook kreeg). Zon fking dikke stekker die je ook nog vast kan schroeven zit er nu in Zit meestal ook achterin Beemers enso. Maar deze laptop komt uit 1980 ongeveer, eerste generatie Vista (knudde dus). HDMI kent deze computer niet
J03P schreef:
dus zo blijkt maar weer, schakelen is voor de elite. Daar kan je dus trots op zijn.
Vervoersmiddel: Derbi Senda DRD03 Supermoto Project 2.0 SOLD DERBI XTREME PRORACE 2 Crosser SOLD Renault Clio 1.2 16v SOLD DERBI SENDA MVT 90 Hypersessoins BROKEN Derbi Senda BRK 88 BIGBORE SOLD BMW E36 320i COUPE
Whahaha. Hebben wij hier ook, rijden nu 4 vrienden in deze wijk rond met opgevoerde brommertjes, nu zie je dagelijks wel een politiemotor hier rijden ipv nooit
J03P schreef:
marcwernhout schreef:Haha ja dat klopt probeer maar.
Haha jullie lopen mij gewoon te flessen ofniet?
Heb namelijk nog nooit een filmpje van deze actie gezien en iemand moet toch wel op het idee komen om dit te filmen voor het archief
En zal inderdaad wel niet echt goed zijn voor je onsteking etc.
a'j bange leeft goa'j bange dood If you ain't mixin' gas, You ain't kickin ass!