http://www.dam-sport.net/catalog/produc ... tegory/63/
Boeki schreef:Reinder heeft gesproken..
J03P schreef: dus zo blijkt maar weer, schakelen is voor de elite. Daar kan je dus trots op zijn.
Boeki schreef:Klopt, voor het aanbod topic is het zeker een verbetering, compliment voor de mensen die daar moeite voor hebben gedaan! Echter, in het 'Vraag' gedeelte is het niet handig, ik ga niet ieder subsubforum afzoeken om te kijken of iemand iets van me nodig heeft..
nee dan krijg je dubbele topic'sReinder schreef:Kan er niet een mapje komen met 'alles'? Of word dat teveel werk?
Pieke schreef: Ik hou van tieten
Merk jij niet dat dit forum pas een jaar bestaat?basDRD schreef:De wereld van Derbi's is heeel hard aan het uitsterven! en volgensmij derbi-forum.nl ook?
er word al veel minder actief gereageerd op alles, als je 2 jaar terug keek enzo was alles veel meer.. merken jullie dit niet?
Hij heeft het waarschijnlijk over derbi clubstijnnerd schreef:Merk jij niet dat dit forum pas een jaar bestaat?basDRD schreef:De wereld van Derbi's is heeel hard aan het uitsterven! en volgensmij derbi-forum.nl ook?
er word al veel minder actief gereageerd op alles, als je 2 jaar terug keek enzo was alles veel meer.. merken jullie dit niet?