Nope een 2,5Rikkert schreef:CRF450 zo te zien?
Geniaal man!
Wel filmpje maken als je hem hebt he

Nope een 2,5Rikkert schreef:CRF450 zo te zien?
Geniaal man!
Wel filmpje maken als je hem hebt he
Mijn brommer is zwaarder op te tillen dan de 250cc crosser van een collega. Omdat mijn brommer met beide wielen van de grond komt. Dan moet ik echt op die hendel gaan staanderbi crd schreef:Tot nu toe bevalt die super ja, heel solide ding! Ver boven verwachting.royvi schreef:Zo'n ding als derbi crd heeft is gewoon stabiel hoor. Ik heb er ook een. Niks mis mee, is mij nog nooit omgedonderd.
Tilt ook zo een 2502t de lucht in alsof het niets is
ik kom wel weer keer kijke als je door het land aan het roppen bentderbi crd schreef:Nope een 2,5Rikkert schreef:CRF450 zo te zien?
Geniaal man!
Wel filmpje maken als je hem hebt heVoor 'competitiegebruik' volgend jaar.
Boeki schreef:Reinder heeft gesproken..
J03P schreef: dus zo blijkt maar weer, schakelen is voor de elite. Daar kan je dus trots op zijn.
haha hij is van me paroyvi schreef:Verkoop die kreidler en koop een crosser![]()
vgm komt er nog een subframe onder toch???Reinder schreef:Ziet het frame er zo uit? 'hangt' het blok in het frame bij wijze van spreken? Bij derbi heb je er nog dingen onder lopen (die 'buik')
Dit jaar weer hetzelfde land, mooi baantje bouwen met de voorlader. Wat bochten, waves, flauwe bult voor de snelheid en een dubbele sprong voor de skillzzsendapower schreef:ik kom wel weer keer kijke als je door het land aan het roppen bentderbi crd schreef:Nope een 2,5Rikkert schreef:CRF450 zo te zien?
Geniaal man!
Wel filmpje maken als je hem hebt heVoor 'competitiegebruik' volgend jaar.
en zou wel keer wille kome met kreidler:P is vorig jaar niks van gekomen