sendapower schreef:hij is vanmiddag nog online gweest...
miss een pb sture???
Jah ik zie het nu net, maar ik had al pb gestuurd dat ik betaald heb. maar nog geen antwoord, nou ik wacht nog even tot volgende week dinsdag of woensdag en anders gewoon achteraan mailen
Postvak uit is nog niet gelezen, als hij gelezen heeft en na een halve week nog geen antwoord heeft gegeven zou ik me pas zorgen maken
Boeki schreef:Reinder heeft gesproken..
J03P schreef:
dus zo blijkt maar weer, schakelen is voor de elite. Daar kan je dus trots op zijn.
JavenDrD schreef:ja dat hoort, hij is dus donkerder als het koud is en als het wat warmer is tussen de 15-en 20 geloof ik is die lichter van kleur zoals op de foto.
vriend van me had die ook wordt bloed irriant iedereen wil een handafdruk zetten zou het niet doen!
Die heb ik nu. Is alweer uit de collectie maar denk dat ik maar ff in Barcalona ga kijken voor een mooie jas, ga daar binnenkort toch heen
Alainv-s schreef:Aha! Ik ben voor het eerst nuttig .
Das die vent die ook toen zon 85 DRD Cairoli replica gemaakt had toch?
Misschien handig voor diegene die custom stickerset willen.
Hee, ik ken die gast. Ben ik eens ergens tegengekomen op een festival via via en hebben het nog over Derbi gehad, geen idee hoe we erop kwamen eigenlijk, maar boeiend. Hij zat te vertellen dat hij ze helemaal zelf opbouwt en liet een foto van die blauwe GPR zien.
Aan dat antwoord van Dick had ik idd helemaal niks want ik had natuurlijk allang gezocht.
Heb al zitten zoeken naar markeringen inderdaad, maar als de markeringen zijn wat ik dat dat het zijn klopt er weinig van want dan stond de ontsteking al bijzonder scheef voordat ik hem eraf haalde.
Aan de linkerkant lijkt een soort markering te zitten.