en jah wie mooi wil zijn moet pijn lijden..
en met brommers is het wie mooie brommer wil hebbe moet in de buidel taste

ja.Boeki schreef: Ja. En voor mij flexe handschoenen.Joep, hoorde ik jou nou een mooi verhaal ophangen over handen die na 20km nog steeds niet koud waren?
Nee dat werkt niet.basDRD schreef:je kan gewone handschoenen toch ook op de verwarming pleuren, hoef je echt geen binnenhandschoen voor te hebben hoor. en tja somige hebben nooit koude handen andere al als je met 10 graden rijden.. dusja wat zijn nu goede
Pieke schreef: Ik hou van tieten
Alainv-s schreef:Aha! Ik ben voor het eerst nuttig.
Als je het goeie koopt wel jaJavenDrD schreef:ff een vraagje,
Als ik een protaper fatbar koop met wat raisers. schakelaars, snelgas, handkappen, en handvatten, past dat er zo op?
De uiteinden van het stuur zijn gewoon 22mm. Dus snelgas, handvaten moeten geen probleem zijn. Bij de handkappen zul je even naar de binnendiameter moeten kijken van het stuur en naar de klemmen die om het stuur moeten.JavenDrD schreef:ff een vraagje,
Als ik een protaper fatbar koop met wat raisers. schakelaars, snelgas, handkappen, en handvatten, past dat er zo op?
Ik bedoel de schakelaars snelgas handkappen en handvatten die ik er nu dus op heb zittenjasperrr91 schreef:Als je het goeie koopt wel jaJavenDrD schreef:ff een vraagje,
chrizztian93 schreef:Je kan ook je originele sproeier zelf opboren of laten tunen.
Raisers van 22 naar 28mm kopen, verderest kan je alles gewoon kopen zoals je ook voor een normaal stuur doet, fatbar gaat weer terug naar normale dikte in dat stukje waar ie omhoog komt.JavenDrD schreef:ja ik wil een protaper kopen met raisers erbij en vind het zonde om 100 nogwat euro uit te geven aan een stuur en dat het dan niet past, maar die uiteinden zijn dus gewoon 22mm, of die juist niet?
Als je niet mag rijden op het schoolplein mag je misschien wel burnen.royvi schreef:Vandaag reed er trouwens opeens een SXV over het schoolplein heen, zo tussen de fietsen door![]()
't Is dat ik nog niet bij mijn brommer was, anders had ik hem ff geboekt.(en dan op de donder krijgen van de conciërge dat ik weer reed op het schoolplein)
Mensen al een antwoord op deze vraag?Reinder schreef:
Trouwens, wie weet flexe winterjas?
Haha nieuwe aanwinst topic heb ik er eentje gepost, kostte maar 120 euro kon 't nie late, vind m best flexroyvi schreef:Vertel jij dat de conciërge van mijn school even
Mensen al een antwoord op deze vraag?Reinder schreef:
Trouwens, wie weet flexe winterjas?
Boeki schreef:Reinder heeft gesproken..
J03P schreef: dus zo blijkt maar weer, schakelen is voor de elite. Daar kan je dus trots op zijn.
Is winterjas jaa, gehaald bij American Base Apeldoorn. Heerlijke zachte binnenkant, winddicht en heel erg waterafstotend volgens de verkoper, heb het nog nie kunnen testenroyvi schreef:Winterjas? Waar heb je die gehaald?En worden die boordjes niet nat in de regen?
Ik kan maar geen fatsoenlijke vinden in de winkels, je zit al gauw aan van die skijassen van 2 meter breed wil je een winddichte jas hebben
Boeki schreef:Reinder heeft gesproken..
J03P schreef: dus zo blijkt maar weer, schakelen is voor de elite. Daar kan je dus trots op zijn.