Zou wel leuk zijn ja,staan alle ''andere'' projecten mooi gescheiden van het brommergedeelte
De meeste mensen hier op het forum hebben ook wel interesse in algemene technische projecten(denk ik persoonlijk)
bulldogpower schreef:Ezasta hier op df weet er ook veel van als je hem mailtjes met deze vraag, kan hij jou precies vertellen wat het inhoud hij heeft familie die raceteam heeft
bulldogpower schreef:Ezasta hier op df weet er ook veel van als je hem mailtjes met deze vraag, kan hij jou precies vertellen wat het inhoud hij heeft familie die raceteam heeft
Vandaag weer lekke band en weer achter
Originele band lek gereden door een schroef en gelijk toen maar een sporty op gezet, en nu na 1200 km weer lek gereden op een pootje van een nietje .
dus maar ff binnenbandje besteld en morgen dus ff vervangen.
James schreef:Vandaag weer lekke band en weer achter
Originele band lek gereden door een schroef en gelijk toen maar een sporty op gezet, en nu na 1200 km weer lek gereden op een pootje van een nietje .
dus maar ff binnenbandje besteld en morgen dus ff vervangen.
Vandaag binnenband binnen gekregen van jos, ook gelijk maar vervangen met wat hulp van me oom nu kijken hoe lang het duurt voordat ik hem weer lek rij
Dat moment wanneer de lus van je veter om je schakelpedaal zit...
Tino schreef:Dat moment wanneer de lus van je veter om je schakelpedaal zit...
Done that, mehn wat is dat onbenullig omvallen midden in de stad rond 12 uur wanneer alle huisvrouwen met hun kids naar huis fietsen nadat ze hen hebben opgehaald van de peuterspeelzaal.
Dat moment wanneer je een groep fietsers inhaalt en er één persoon is en die in één keer tegen je aan beukt. Waardoor hij zelf van zijn fiets valt, mijn handkap tegen mijn remhevel aan drukt waardoor ik vervolgens een kei dikke stoppie doe.