Als je geen verstand hebt van photoshop, ga dan ook geen verhalen ophangen die niet waar zijn.xa188 schreef:Nee heb ook al geprobeert maar je moet echt een foto hebben van de zijkant dan kan het alleen

Als je geen verstand hebt van photoshop, ga dan ook geen verhalen ophangen die niet waar zijn.xa188 schreef:Nee heb ook al geprobeert maar je moet echt een foto hebben van de zijkant dan kan het alleen
Kijk als je geen verstand hebt van photoshop dan krijg je de d ook niet weg maar van af deze postitie is het wel mogelijk maar ik ga gelieve niet 2 uur aan een photoshop besteden voor alleen 2 tone velgen. Dus helaas verstand is er wel maar de zin om het te doen niet.Dominator33 schreef:Als je geen verstand hebt van photoshop, ga dan ook geen verhalen ophangen die niet waar zijn.xa188 schreef:Nee heb ook al geprobeert maar je moet echt een foto hebben van de zijkant dan kan het alleenKan heus wel hoor
Jasper schreef: Maar Daan is te druk met wanken denk ik.
xa188 schreef:Kijk als je geen verstand hebt van photoshop dan krijg je de d ook niet weg maar van af deze postitie is het wel mogelijk maar ik ga gelieve niet 2 uur aan een photoshop besteden voor alleen 2 tone velgen. Dus helaas verstand is er wel maar de zin om het te doen niet.Dominator33 schreef:Als je geen verstand hebt van photoshop, ga dan ook geen verhalen ophangen die niet waar zijn.xa188 schreef:Nee heb ook al geprobeert maar je moet echt een foto hebben van de zijkant dan kan het alleenKan heus wel hoor
Alainv-s schreef:Aha! Ik ben voor het eerst nuttig.
Iemand enig idee, hoe duur zoiets zou kosten?Koen_K schreef:Wat wou je van je velgen afhalen?
Alainv-s schreef:Aha! Ik ben voor het eerst nuttig.