Mijn Rieju heb ik ook pestpleuris veel geld ingestoken, inclusief aanschaf kostte het mij 2600 +
Maar daar vraag ik toch geen 2600 voor, daar heb je een nieuwe brommer voor.
sendaDRD2012 schreef:Heeft iemand een tip hoe ik verroeste schroeven kan loskrijgen?
the skullkid schreef:Je kan ook gewoon wenen en je tranen er op laten vallen.
Het is zijn vraagprijs jongens. Hij denkt: 'is limited edition ergo zeldzaam ergo kapot veel geld waard'. Niet als er geen markt voor is. Komt ie wel achter.
the skullkid schreef:Het is zijn vraagprijs jongens. Hij denkt: 'is limited edition ergo zeldzaam ergo kapot veel geld waard'. Niet als er geen markt voor is. Komt ie wel achter.
Jammer dat die nu de lul is, dat die er zoveel heeft ingestoken, 3700 gaat die never nooit halen.
Moest hij nu €1000 minder zijn als de nieuwprijs van een nieuwe drd zou ik het een goede prijs gevonden hebben. Ik heb destijds ook een nieuwe gekocht, moest er dan zo eentje op internet gestaan hebben had ik die gehaald. (Als hij is zoals de advertentie beschrijft)
Ik heb overigens ook nog €2000 teruggekregen voor mijn DRD 85. Had een 6000km en zag er nog als nieuw uit.
1400 voor zon afgetrapt ding. uitlaat kats verroest lelijke achtervelg voor een pro die dingen op die achterkappen haha:P onstekingsdeksel waar roest in is getrokken zonde van de brommer..
kleinigheidje hol ie, grootigheid verkoop ie, dan hej weer handel. gezocht zwart drd pro zadel!
jaa die kappen en die velg maar de rest is wel mee te leven! spiegels dr af nieuwe ontstekkingsdeksel en snel uitlaatje:P zal vast wel meer werk aan zitten...
kleinigheidje hol ie, grootigheid verkoop ie, dan hej weer handel. gezocht zwart drd pro zadel!