jou onderschrift is wel vet!kevinDRD07 schreef:haha daarom doe ik het ook niet voor school![]()
maar beetje beunen en opschakelen met rechts enzo is toch grappig om te proberen
Chat topic
-
- Pro tuner
- Vervoersmiddel: Derbi Senda DRD 2009 Racing
Re: Chat topic
-
- Banden plakker
- Vervoersmiddel: Derbi DRD limited edition '07.
bedankt! (:Dick schreef:jou onderschrift is wel vet!kevinDRD07 schreef:haha daarom doe ik het ook niet voor school![]()
maar beetje beunen en opschakelen met rechts enzo is toch grappig om te proberen
heb ik ooit eens zelf gephotoshopt

http://www.speurders.nl/overzicht/super ... bi+X-treme
Hier een link naar mijn Derbi die te koop staat op Speurders zoals je wel ziet.
Staat nu 1,5 maand te koop, ben al 100 euro gezakt in prijs, en hij staat er nu nog steeds.
Mijn vraag:
Hebben jullie tips hoe hij sneller verkocht wordt?
Ik krijg natuurlijk van niemand te horen waarom ze afhaken, logisch, dus daarom vraag ik het zo aan jullie, zodat ik me hieraan kan aanpassen zodat mijn Derbi verkocht wordt.
Even voor de duidelijkheid, hij staat niet in de weg, en hij ik klaar om weg te rijden, dus geen brommer zonder licht of achterrem, gewoon opstappen en rijden. Vandaar deze prijs, dacht dat dit wel redelijk was voor mijn brommer, maar nogal moeilijk te pijlen omdat brommers van mijn bouwjaar vaak/meestal al 3 eigenaren hebben gehad hebben en dus de kans groter is dat hij ondertussen verwaarloosd is.
Kwam op deze prijs uit omdat dit vaak de prijs is voor verwaarloosde DRD's van een paar jaar oud, en ik dan liever voor dat geld voor een X-treme zou kiezen. Zitten geen TnT onderdelen of andere imitatieonderdelen op, is niet op bespaardt, voor als je het nog niet door had.
Vriendelijke groeten,
Staat nu 1,5 maand te koop, ben al 100 euro gezakt in prijs, en hij staat er nu nog steeds.
Mijn vraag:
Ik krijg natuurlijk van niemand te horen waarom ze afhaken, logisch, dus daarom vraag ik het zo aan jullie, zodat ik me hieraan kan aanpassen zodat mijn Derbi verkocht wordt.
Even voor de duidelijkheid, hij staat niet in de weg, en hij ik klaar om weg te rijden, dus geen brommer zonder licht of achterrem, gewoon opstappen en rijden. Vandaar deze prijs, dacht dat dit wel redelijk was voor mijn brommer, maar nogal moeilijk te pijlen omdat brommers van mijn bouwjaar vaak/meestal al 3 eigenaren hebben gehad hebben en dus de kans groter is dat hij ondertussen verwaarloosd is.
Kwam op deze prijs uit omdat dit vaak de prijs is voor verwaarloosde DRD's van een paar jaar oud, en ik dan liever voor dat geld voor een X-treme zou kiezen. Zitten geen TnT onderdelen of andere imitatieonderdelen op, is niet op bespaardt, voor als je het nog niet door had.
Vriendelijke groeten,
Laatst gewijzigd door teun4 op do 18 aug 2011, 18:18, 1 keer totaal gewijzigd.
a'j bange leeft goa'j bange dood
If you ain't mixin' gas, You ain't kickin ass!
-
- Banden plakker
- Vervoersmiddel: Derbi DRD limited edition '07.
'k zou het eigenlijk niet weten.
ziet er wel netjes uit zo ..
misschien omdat R gewoon minder gewild is als SM ofzo?
ziet er wel netjes uit zo ..
misschien omdat R gewoon minder gewild is als SM ofzo?

- Reinder
- Tuner
- Vervoersmiddel: Derbi Xrace
Als je al 1000 euro gezakt bent ben je echt veels te hoog begonnen. De prijs nu is wel reëel vind ik, dus afwachten. Misschien kan je het nog via marktplaats proberen, maar daar kost een advertentie wel geld..
Boeki schreef:Reinder heeft gesproken..
J03P schreef: dus zo blijkt maar weer, schakelen is voor de elite. Daar kan je dus trots op zijn.
- Sander
- Moderator
- Vervoersmiddel: Derbi DRD Black Edition
- Gallery: Derbi DRD Pro Bidalot 80
http://derbi-forum.nl/viewtopic.php?f=9&t=7000 - Locatie: Vught
- Contacteer:
zet hem eens op mp krijg je veel meer kijkers;)
Jasper schreef: Maar Daan is te druk met wanken denk ik.
Ja dat dacht ik ook al, ik had dit in gedachte:
- Speurders wordt 3x zo weinig bekeken als Markplaats
- Prijs misschien te hoog
- Model te opvallend, de kleur oranje heb ik het dan over
- Bouwjaar??
Voor de rest wist ik het ook niet, verhaal is volgens mij ook niet te lang.
De reden dat ik hem niet op marktplaats zette is omdat ik dus al bang was dat hij dan lang te koop zou staan, en aangezien je per 2 weken (gokje, weet het niet precies) moet betalen en hem dan alsnog niet verkoopt is natuurlijk wel balen.
Of zetten jullie hem gewoon bij onderdelen, zodat je niet hoeft te betalen
?
- Speurders wordt 3x zo weinig bekeken als Markplaats
- Prijs misschien te hoog
- Model te opvallend, de kleur oranje heb ik het dan over
- Bouwjaar??
Voor de rest wist ik het ook niet, verhaal is volgens mij ook niet te lang.
De reden dat ik hem niet op marktplaats zette is omdat ik dus al bang was dat hij dan lang te koop zou staan, en aangezien je per 2 weken (gokje, weet het niet precies) moet betalen en hem dan alsnog niet verkoopt is natuurlijk wel balen.
Of zetten jullie hem gewoon bij onderdelen, zodat je niet hoeft te betalen

- offroad
- Pro tuner
- Vervoersmiddel: aixam 500.4 fantic cabbelero tpr 86
op mp zettenteun4 schreef:http://www.speurders.nl/overzicht/super ... bi+X-treme
Staat nu 1,5 maand te koop, ben al 1000 euro gezakt in prijs, en hij staat er nu nog steeds.
Mijn vraag:
Vriendelijke groeten,
zoek een mooi plekje op en zet hem rechop tegen een boom in een bos ofzo
zet al je kappen en zooi in siliconen spray
ook je banden zodat ze mooi zwart lijken
dus een stuk nieuwer
maar niet van die foto's zoals van je kentekenplaat enz
haal die onzin van spiegels niet verplicht enz weg
en dat van wielbasis dat intreseerd bijna niemand wat
zet hem er voor een hoge prijs op zodat het lijkt dat je veel wilt zakken dat vinden kopers altijd leuk
zij denken dat ze er enorm veel afgepraat hebben en jij verkoopt hem nog goed

en voor de rest maak ze niet wijzer dan dat ze al zijn dus vertel geen negatieve dingen die ze nog niet wisten
en gewoon geluk hebben
gr nick

- gijs
- Schakelrijder
- Vervoersmiddel: Derbi X-RACE
- Gallery: http://www.derbi-forum.nl/viewtopic.php?f=9&t=3487
offroad schreef:op mp zettenteun4 schreef:http://www.speurders.nl/overzicht/super ... bi+X-treme
Staat nu 1,5 maand te koop, ben al 1000 euro gezakt in prijs, en hij staat er nu nog steeds.
Mijn vraag:
Vriendelijke groeten,
zoek een mooi plekje op en zet hem rechop tegen een boom in een bos ofzo
zet al je kappen en zooi in siliconen spray
ook je banden zodat ze mooi zwart lijken
dus een stuk nieuwer
maar niet van die foto's zoals van je kentekenplaat enz
haal die onzin van spiegels niet verplicht enz weg
en dat van wielbasis dat intreseerd bijna niemand wat
zet hem er voor een hoge prijs op zodat het lijkt dat je veel wilt zakken dat vinden kopers altijd leuk
zij denken dat ze er enorm veel afgepraat hebben en jij verkoopt hem nog goed![]()
en voor de rest maak ze niet wijzer dan dat ze al zijn dus vertel geen negatieve dingen die ze nog niet wisten
en gewoon geluk hebben
gr nick
kijk;; een echte handelaar

1 nulletje te veel, mijn fout, ben van 1450 naar 1350 gegaan.Reinder schreef:Als je al 1000 euro gezakt bent ben je echt veels te hoog begonnen. De prijs nu is wel reëel vind ik, dus afwachten. Misschien kan je het nog via marktplaats proberen, maar daar kost een advertentie wel geld..
Marktplaats is een optie, alleen moet ik iets zien te bedenken om dat betalingssysteem te zien omzeilen. Dit omdat hij zoals je nu wel ziet niet echt snel verkocht wordt, je dus maar blijft verlengen=betalen(denk trouwens dat opnieuw eropzetten beter is, maar dat zal ook wel meer kosten als ze een beetje economisch denken) voor een advertentie en de Derbi niet kwijt raakt, maar wel je geld aan die advertentiekosten.
Dacht zelf om hem te koop te zetten bij onderdelen, met in de titel, eventueel in onderdelen.
Als ze dan mailen voor een onderdeel, gewoon zeggen dat ik hem toch liever in zijn geheel verkoop.
Dan verwijdert marktplaats hem toch niet?
Licht blijkbaar niet aan de prijs, want die vinden jullie allemaal wel netjes of hoor ik niets over.
Meer aan dat Speurders niet goed verkoopt, heb wel 1 kijker gehad, maar die kwam al zonder aanhanger, dus toen wist ik al dat hij letterlijk alleen even kwam kijken. Die zei trouwens ook dat het een hele mooie Derbi was, (maar een jonger bouwjaar wilde

Ook is genoemd dat een R versie minder gewild was als een SM, dat wist ik al, maar vindt het onzin om waarschijnlijk 150 euro uit te geven aan (waarschijnlijk kromme..) SM velgen en hem dan voor hooguit 50 euro meer te verkopen.
-
- Pro tuner
- Vervoersmiddel: LTD 08 + vievacitie
gewoon bij onderdelen zetten, heb je geen gezeik over hoor. Als ze een derbi willen zoeken ze toch op 'Derbi' en dan kom je ook dus bij de jouwe uit.
chrizztian93 schreef:Je kan ook je originele sproeier zelf opboren of laten tunen.
- hendry_94
- Pro tuner
- Vervoersmiddel: vw polo 6n2 comfortline
- Gallery: http://derbi-forum.nl/viewtopic.php?f=9&t=1719
maarja met sm wielen raak je hem misschien wel eerder kwijt..
en dat idee van onderdelen..
er zijn altijd van die naaiballen die dan tegen mp zeggen hij doet hem nie in onderdele weg
dan word die alsnog verwijderd
en dat idee van onderdelen..
er zijn altijd van die naaiballen die dan tegen mp zeggen hij doet hem nie in onderdele weg
dan word die alsnog verwijderd
Live To Ride, Ride To Live!!
En Bart, heb jij jou Derbi ook zo verkocht? Want ik heb dit al eens gebprobeert: advertentie werdt verwijdert en kreeg een waarschuwing, omdat dat natuurlijk niet de bedoeling was..offroad schreef: - Op Marktplaats zetten Heb jij een suggestie hoe ik niet hoef te betalen, handelaartje![]()
?
- Zoek een mooi plekje op en zet hem rechtop tegen een boom in een bos. Zijn deze foto's niet goed dan, of denk je gewoon dat hij dan beter verkocht wordt?
- Zet al je kappen en zooi in siliconen spray. Gewoon erop spuiten en uitwrijven met een schone doek toch?
- Ook je banden zodat ze mooi zwart lijken Denk dat je bandenzwart bedoeld, want van siliconenspray gaat het glijden aangezien je anders je loopvlak moet gaan afplakken, toch?
- Geen foto's van je kentekenplaat enz Wat houdt enz. in, en waarom niet, was eigenlijk meer bedoeld om te laten zien dat het remlicht en knipperlicht in het achterlicht zit en dus ook echt werkt.
- Haal die onzin van spiegels niet verplicht enz weg Wat bedoel je met enz. en ik moet me brommer toch aanprijzen, dat je spiegels niet verplicht zijn is een tegenargument tegen het feit dat de brommer 5 jaar oud is, wat maakt het uit dat je dat er neer zet.
- En dat van wielbasis dat interesseert bijna niemand wat. Ik dacht is handig om te weten als je wilt weten of je er wel oppast of dat hij niet te klein is.
- Zet hem er voor een hoge prijs op zodat het lijkt dat je veel wilt zakken dat vinden kopers altijd leuk, zij denken dat ze er enorm veel afgepraat hebben en jij verkoopt hem nog goed. Als ik nog niet eens een mail krijg voor deze prijs, waarom zou ik dan omhoog gaan in de prijs, weet je zeker dat je hem niet verkocht krijgt. Snap je tactiek wel en had er nog niet over nagedacht, is best wel slim, alleen nu niet van toepassing toch?
- En voor de rest maak ze niet wijzer dan dat ze al zijn dus vertel geen negatieve dingen die ze nog niet wisten. Dat had ik zelf natuurlijk ook wel in de gaten.
- En gewoon geluk hebben
gr nick
-
- Pro tuner
- Vervoersmiddel: 2x retro - Drd Lim. #07 - Tomos
- Gallery: http://www.derbi-forum.nl/viewtopic.php?f=9&t=3592
doe niet zo knieperig en betaal gewoon die 5 euro, dan ben je ook van het gezeik af.

Alainv-s schreef:Aha! Ik ben voor het eerst nuttig.
- offroad
- Pro tuner
- Vervoersmiddel: aixam 500.4 fantic cabbelero tpr 86
ik heb nog nooit betaald voor mpteun4 schreef:En Bart, heb jij jou Derbi ook zo verkocht? Want ik heb dit al eens gebprobeert: advertentie werdt verwijdert en kreeg een waarschuwing, omdat dat natuurlijk niet de bedoeling was..offroad schreef: - Op Marktplaats zetten Heb jij een suggestie hoe ik niet hoef te betalen, handelaartje![]()
?
- Zoek een mooi plekje op en zet hem rechtop tegen een boom in een bos. Zijn deze foto's niet goed dan, of denk je gewoon dat hij dan beter verkocht wordt?
- Zet al je kappen en zooi in siliconen spray. Gewoon erop spuiten en uitwrijven met een schone doek toch?
- Ook je banden zodat ze mooi zwart lijken Denk dat je bandenzwart bedoeld, want van siliconenspray gaat het glijden aangezien je anders je loopvlak moet gaan afplakken, toch?
- Geen foto's van je kentekenplaat enz Wat houdt enz. in, en waarom niet, was eigenlijk meer bedoeld om te laten zien dat het remlicht en knipperlicht in het achterlicht zit en dus ook echt werkt.
- Haal die onzin van spiegels niet verplicht enz weg Wat bedoel je met enz. en ik moet me brommer toch aanprijzen, dat je spiegels niet verplicht zijn is een tegenargument tegen het feit dat de brommer 5 jaar oud is, wat maakt het uit dat je dat er neer zet.
- En dat van wielbasis dat interesseert bijna niemand wat. Ik dacht is handig om te weten als je wilt weten of je er wel oppast of dat hij niet te klein is.
- Zet hem er voor een hoge prijs op zodat het lijkt dat je veel wilt zakken dat vinden kopers altijd leuk, zij denken dat ze er enorm veel afgepraat hebben en jij verkoopt hem nog goed. Als ik nog niet eens een mail krijg voor deze prijs, waarom zou ik dan omhoog gaan in de prijs, weet je zeker dat je hem niet verkocht krijgt. Snap je tactiek wel en had er nog niet over nagedacht, is best wel slim, alleen nu niet van toepassing toch?
- En voor de rest maak ze niet wijzer dan dat ze al zijn dus vertel geen negatieve dingen die ze nog niet wisten. Dat had ik zelf natuurlijk ook wel in de gaten.
- En gewoon geluk hebben
gr nick
gewoon onder brommers en styling zetten werkt altijd
of overige ofzo
en ja ik heb er 7 verkocht zo voor mooie prijsjes geloof me maar
en ja beetje handelaartje ben ik wel maarja met handel verdien je meer dan werken
en je hoeft er niet veel voor te doen alleen lekker sleutelen enz
dat van banden mooi zwart maken helpt echt dan lijken de foto's stuk mooier en de banden nieuwer
siliconen spray gewoon uitvegen met schone doek
eerst ff in laten werken en dan er af halen
en over de prijs ja je moet nou maar accepteren dat hij niet erg veel waarde meer heeft want ik vind dit een redelijke prijs aangezien hij goed ik onderhouden
genoeg info

- KREGO
- Pro tuner
- Vervoersmiddel: derbi parmakit 110cc'tje
aerox stage 6 racing 12p - Gallery: http://derbi-forum.nl/viewtopic.php?f=10&t=155
is zeker niet het bouwjaar van 2006,
mijn (r) xtreme is model jaar 2006 en gebouwd in eind 2005. en heeft NT blok
mijn (r) xtreme is model jaar 2006 en gebouwd in eind 2005. en heeft NT blok
Parmakit 110cc @ derbi
mede mogelijk gemaakt door:
http://weschung.hyves.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
http://istuning.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
mede mogelijk gemaakt door:
http://weschung.hyves.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
http://istuning.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
- J03P
- Moderator
- Vervoersmiddel: -VW Golf MK 1 cabrio (sold)
-Derbi Senda DRD 2008 (sold)
-Peugeot 107 2012 Murdered out
-KTM 525 EXC full Akra - Locatie: ^--Up there
Ligt eraan dat het type niet zo in trek is bij de meeste mensen.
Noppenbanden en analoge kilometerteller
Maar even voor de goede orde, 'stop eens met dat bigass lettertype in die ellenlange posts te zetten. Dat is zwaar hinderlijk.
Verder zou ik dat ding gewoon flink oppoetsen en foto's maken op een nette locatie.
Met een goede camera dus niet met je raggity ass witte blackberry camera
(die je niet hebt omdat hij zo functioneel is, maar omdat alle patjakkers uit het popi jopi groepje op je school, waar je stervensgraag bij zou willen horen, er ook allemaal een hebben. Want oh oh oh je zou toch bijna meervoudig ejaculeren als een van die gucci wiggers naar de toe zou komen om je " props te geven voor je verse pokkie en je slicke prada bordeelsluipers" omdat je stiekem evenveel naar aandacht hunkert als de 14 jarige breezerslutjes uit de 2e klas.)
waarbij je de pixels letterlijk kan tellen.
Zo, done for today
Noppenbanden en analoge kilometerteller

Maar even voor de goede orde, 'stop eens met dat bigass lettertype in die ellenlange posts te zetten. Dat is zwaar hinderlijk.
Verder zou ik dat ding gewoon flink oppoetsen en foto's maken op een nette locatie.
(die je niet hebt omdat hij zo functioneel is, maar omdat alle patjakkers uit het popi jopi groepje op je school, waar je stervensgraag bij zou willen horen, er ook allemaal een hebben. Want oh oh oh je zou toch bijna meervoudig ejaculeren als een van die gucci wiggers naar de toe zou komen om je " props te geven voor je verse pokkie en je slicke prada bordeelsluipers" omdat je stiekem evenveel naar aandacht hunkert als de 14 jarige breezerslutjes uit de 2e klas.)
Zo, done for today

It's what you crave!!
Pieke schreef: Ik hou van tieten
Valt me tegen van de mods,J03P schreef:Ligt eraan dat het type niet zo in trek is bij de meeste mensen.
Noppenbanden en analoge kilometerteller![]()
Zo, done for today
Ik ben absoluut geen populair baasje, en dat de foto's genomen zijn met een blackberry camera slaat ook helemaal nergens op. Heb gewoon een Nokia 6300 die ik al 4 jaar heb. Denk dat de meeste dit niet kunnen zeggen. Met dat ding bel en sms ik alleen maar, als ik foto's ga maken pak ik me fotocamera wel, wat ik nu dus ook heb gedaan.
Hoe kom je erop dat de foto's met een blackberry gemaakt zijn, je bent wel heel kort door de bocht.
En Krego, weet niet of je het weet, maar hij is echt uit 2006, zo staat het op het kenteken. Daar lieg ik toch niet over, ik zeg toch niet dat het model 2006 is?? Dan zou het anders zijn. Waarschijnlijk weet je dit nog niet, maar een brommer kan ook een tijdje in de showroom staan, en dan een paar jaar later pas op de weg komen, ik denk dat ik zo een ouder model met nieuwer bouwjaar heb. Vandaar nog het oude type blok.
Snap zowiezo niet waar je je druk overmaakt, vroeg om tips en krijg het idee dat je me een bedrieger vindt en dit ff héél graag wilt melden. Dank voor het delen van je wijsheid.
-
- Pro tuner
- Vervoersmiddel: Derbi DRD Racing Special 2007
- Gallery: http://derbi-forum.nl/viewtopic.php?f=10&t=5499
Nog iets, zet er de snelheid en kilometerstand bij, kopers hebben geen zin omdat speciaal te gaan vragen, en haken dus al snel af als dst er niet bij staat.
En zorg dat er geen spellingsfouten inzitten, dus geen 'rembloken', maar 'remblokken'. En geen 'handvaten', maar 'handvatten'.
En schrijf RAW gewoon voluit, is een kleine moeite, en een stuk duidelijker.
En zorg dat er geen spellingsfouten inzitten, dus geen 'rembloken', maar 'remblokken'. En geen 'handvaten', maar 'handvatten'.
En schrijf RAW gewoon voluit, is een kleine moeite, en een stuk duidelijker.
Open the Throttle and Smile
- Rikkert
- Pro tuner
- Vervoersmiddel: 1978 Dodge W200
2007 Honda CRF450R
1968 Opel Kadett B
1956 Opel Blitz
1958 Opel Olympia - Locatie: Anna Paulowna - Noord-Holland
Gewoon op andere sites te koop zetten, ga naar winkels ofzo en plaats de advertentie van jouw brommert op een advertentiebord ofzo als ze die daar hebben, ga anders posters plakken weet ik veel.. En gewoon afwachten, kom vanzelf wel iemand aan gekakt die hem hebben wil.

royvi schreef:Ja, jij bent nergens bang voor. Alle dames vallen als een blok voor jou! Bink!